INSTA TAKEOVER

Det føles ut som om jeg har gjort 100 forskjellige ting, fordi kroppen min er seriøst utslitt og verker i både rygg og føtter. Men jeg har faktisk kun gjort et par ting i dag, så nesten flaut å ha smerter i kroppen av å ha gjort så lite. Dagen min startet nok en gang med åpningsvakt på Urban, jeg vet ikke hva det er men alle vaktene går så fort for tiden – love it. Rett etter jobb måtte jeg kjøpe meg litt undertøy, noe jeg sikkert ikke har gjort på over 1 halvt år. Jeg hater å prøve bher, fordi jeg finner sjeldent noe som passer og da gir jeg ganske lett opp. MEN i dag hadde jeg en superopptur! Jeg fant hele 4-5 bher som satt bra på de ulike brystene mine og kan knapt vente med å få brukt dem. Aldri har det gått så bra i prøverommet før, så jeg gikk ut av butikken i lykkerus med kjøp av både bher og truser. Handelen var ikke ferdig der, for jeg måtte skaffe gavepapir for å pakke inn alle gavene til storesøsteren min som fyller 25 år nå 6.november. Etter hun har pakket opp gavene, kommer hun til å digge meg fremover (can’t wait for that to happen). Jeg er en sånn jente som bare elsker å pakke inn gaver og julegaver, og gjøre de skikkelig søte. Denne gangen ble det gullpapir og lilla hyssing eller hva det heter for noe. Synes resultatet ble så fint at det egnet seg for en liten shoot på badet. Så etter jeg var ferdig med maddes juleverksted, tok jeg meg et glass med juice, og nå sitter jeg her.

Denne helgen tar jeg over instagramen til @definehaircaire. Så hvis dere ønsker å følge meg der, så er det bare å følge i vei. Det vil komme noen hverdagsbilder, hårtips, selfies og rutiner denne helgen. Tenkte å kanskje kjøre en liten spørsmålsrunde på denne instagramen angående håret mitt i morgen. Så hvis noen av dere lurer på noe med håret mitt, hva slags produkter jeg bruker, til hvor ofte jeg klipper det – still meg spørsmålene i morgen så lover jeg å svare alle som spør

Forresten, disse skoene skal jeg ha innen 2016.


Har fredagen din vært bra så langt & hva har du gjort i dag?

19 kommentarer

Siste innlegg