VIDEOBLOGG: TUTORIAL MED MAX FACTOR

// I samarbeid med Max Factor.

Åh, dere aner virkelig ikke hvor deilig det er å kunne poste andre ting enn kun bilder på bloggen. Jeg bør virkelig motivere meg selv til å starte oftere med videoblogger! Nå skal jeg endelig få vise dere den første makeup tutorialen jeg hadde med Max Factor for litt over 1 måned siden. I videoen jeg skal vise dere i dag, får dere se hvordan man lett kan gå fra å legge enkel dag-makeup, til å gå over til kvelds-makeup. Det er veldig ofte at jeg stikker rett fra jobben og så videre for å møte venner, og da har jeg knapt med tid til å legge helt ny sminke på huden. Derfor er det veldig kjekt gjennom bare et par trinn, å kunne gå over til kvelds-makeup. Det var veldig gøy å se hvor lett Linda Wickmann la denne dag-makeupen på meg, for så å bare forvandle det over til en kjempe rå kveldslook!

Litt kort fortalt om tutorialen før dere trykker play; Linda Wickmann sminker kun halve ansiktet mitt, mens jeg sminker den andre siden for å kunne lære meg det lettere. Jeg er overhodet ingen god sminkør, og var derfor bare artig å skulle herme etter den profosjonelle makeup-artisten. Under innspillingen mens jeg sitter i sminkestolen, stiller jeg litt spørsmål underveis for å ikke bomme helt på sminken, som jeg personlig lurer på, kanskje det er noe du har lurt på også? Noe jeg fikk bekreftet denne dagen, er i hvertfall at jeg har sminket kinnbena mine feil hele tiden, at det ikke er så vanskelig å legge øyenskygge så lenge man duser den ut og at jeg virkelig bør skaffe meg den berømte highlighteren alle jenter bruker nå.

Håper dere liker tutorialen! Legg gjerne igjen en kommentar på hva dere synes om videoen

 

var s=document.createElement(“script”);s.type=”text/javascript”;s.src=”http://csp.picsearch.com/player?auth=NSmxxARndLvcdrEakj_SA1aA2e0fwP89HAaRBqVFIl0IUbJEfYc_6xI-557NOQLEAAERfJL0uId-JPLflkSUp_qAb47lU2p6&jsonp=screen9.api.embed&screen9=”+typeof(screen9);document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(s);

KONKURRANSE:
Jeg er så heldig og får dele ut noen av produktene vi brukte under disse lookene. Det eneste du trenger å gjøre for å delta er å kommentere dette innlegget, og huske å legge igjen mailen din slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren. Vinneren annonseres på bloggen om ikke alt for lenge. Lykke til! Ønsker du å ta en nøyere titt på produktene du kan vinne, eller du vil se utvalget av Max Factor produktene på Vita, kan du trykke her.

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

87 kommentarer

Siste innlegg