OCTOBER FAVORITES

Nå er oktober over, og det føles ut som om jeg gikk inn i denne mnd i går. Det er helt utrolig hvor fort denne måneden gikk, det er nesten rekordfart. Skummelt, gøy og spennende på en gang. Jeg ville prøve å teste ut noe litt nytt her på bloggen, nemlig blogge om produktene jeg har brukt mye i den forrige måneden, som nå da blir oktober. Slår det an, skriver jeg gjerne et lignende innlegg i desember om november. Det er visse ting man legger merke til at man bruker ekstra mye, for eksempel en farge på leppene du bruker mye oftere enn en annen, eller kanskje bare en duft du liker litt bedre denne måneden enn ellers. Det er litt gøy å bare sette seg ned, stirre på produktene du har og stille deg spørsmålet “hva har jeg brukt mye av denne måneden?”. Jeg skal derfor legge skrive litt kort fortalt om produktene og kanskje skrive litt om hvorfor akkurat det produktet ble månedens favoritt. Håper dere liker det!



Define Refreshning Styling Spray. Denne nyheten har nesten akkurat kommet på markedet, men allerede blitt en stor favoritt hos meg. Jeg får endelig volumet jeg ønsker på håret mitt og det er ikke lenger flatt – it’s like heaven on earth.


Victoria’s Secret, Secret Charm. Jeg er en storbruker av bodylotion. Jeg kan virkelig ikke leve uten fuktighet på kroppen, og må smøre meg hver eneste dag før jeg kan gjøre noe som helst annet. Duften i seg selv er bare en bonus!!


Victoria’s Secret, Sheer Love. Huff, denne er snart tom ser jeg…. Altså bodyspray er noe super genialt, føler du at du ikke lukter så mye, men ikke vil lukte for sterkt? Min største frykt. Derfor veldig kjekt å kunne spraye seg med noe uten at det fort kan bli for mye!


Nok en ting jeg er en storbruker av. Jeg har med meg Antibac overalt, så lenge jeg får plass til det. Denne er også med en godlukt, og det gjør den bare enda bedre.


Victoria’s Secret Noir Tease. Denne parfymen har jeg hatt veldig lenge, og brukt en gooood del som dere ser. Den har en så beroligende, men forførende duft at det nesten er vilt. Definitivt en av de beste duftene fra VS, spør du meg.


Clarins Cleansing Milk & Toning Lotion. Jeg vet faktisk ikke så veldig mye om hvordan man skal ta vare på huden sin, men er det en som har gitt meg gode resultater i ansiktet så er det denne. Jeg prøver å rense hver morgen og kveld, men hender at jeg hopper over det noen ganger fordi det er SÅ KJEDELIG…


Clarins Cream-Gel. I alle år har jeg dessverre brukt vanlig bodylotion fra Nivea i ansiktet, noe som ikke er lurt. Jeg har derfor prøvd ansiktskremer som har blitt for tykke for min hud, og som aldri har trukket seg ordentlig inn. Så denne ansiktskremen er spot-on for meg og min hud, den er tynn og gir huden min massevis av fuktighet.


♥ Clarins Natt Serum. Noe som er veldig bra med natt serum er at selvom du ligger og sover, så jobber dette serumet fremdeles med huden din for å gjøre den fin. Denne bruker jeg kun om jeg husker på å rense ansiktet mitt, ellers sparer jeg litt på den.


♥ Mac, Velvet Teddy. Denne leppestiften er det SÅÅÅ mange som lurer om hva heter. Dette er favoritten min fra alle fargene fra Mac. Den fremhever leppene dine, gjør dem så de ser større ut og er bare en helt fantastisk brunfarge på leppene. Den går til absolutt alt!


Max Factor Masterpiece Glamour Extensions 3-IN-1 Volumising Mascara. My one and only!! Dette er den eneste mascaraen jeg bruker. Tidligere hadde de Masterpiece Transform, som jeg brukte hele tiden, men dette er da en forbedret versjon – så jeg klager ikke!


Triwa Gold Chrono. Jeg elsker virkelig alt ved denne klokken, fargen, uret og ja virkelig alt. Jeg som har et veldig lite håndledd, må bruke maks størrelse 38 mm for at det ikke skal bli for stort.


Ray-Ban. Disse pilotbrillene er vel en av de som passer ansiktsformen min best, og er vel derfor jeg liker dem så godt som det jeg gjør. Pilotbriller kan fort bli for stort for meg, men disse er en helt grei størrelse synes jeg!

Likte dere dette innlegget & hva er dine topp 5-10 produkter i hverdagen?

15 kommentarer
    1. Virker som fine produkter! jeg og renser huden morgen og kveld, for så å ta på en god fuktighetskrem. Eller er det første jeg gjør nå jeg våkner, og for såvidt alltid før jeg renser fjeset, å splesje iskaldt vann i fjeset. Dette skal visst hjelpe på å åpne ettellerannet, og det skal være bra for huden. Så that´s why I do it, haha. Uansett hvor dumt det måtte høres ut xD

    2. Så fint innlegg! Det må du gjerne fortsette med 🙂 Jeg lurer på hvor antibac er kjøpt? Storforbruker av det selv, så en med lukt hadde vært perfekt!

    3. Helt enig i at oktober har flydd avgårde, wow! 🙂 Lurte på; kjøper du Victorias Secret- bodysprayene i butikken eller på nett- evt. om du vet hvor de selges (utenom VS-butikkene) 🙂

    4. Camilla: Tusen takk! Antibacen er fra London, fikk den av bestevennen min mens hun var der siden hun vet jeg er så glad i dem haha <3<3<3<3 Men ellers har jeg en annen rosa antibac med godlukt som er fra Apoteket!!! Du burde prøve ut den 🙂

    5. Bergensergenser: Faktisk hørt at det anbefales å skylle ansiktet i iskaldt vann, men GUD jeg hater iskaldt vann på kroppen/ huden min…. Men jeg får teste det ut og se om jeg merker noe forskjell 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg