JUST DID IT

Treningssenteret, long time no see. Det er vel 2-3 uker siden sist jeg trente, og der har jeg skuffet meg selv ganske mye. Jeg har lovet meg selv å trene minst 2 ganger hver uke, men det er så sinnsykt vanskelig når man er utålmodig og rastløs etter å få resultater. Jeg gir opp før jeg i det hele tatt har fått treningene inn i rutinene mine. Men når jeg tenker meg om, trening 2 ganger i uken – det er jo ingenting? Det er så lett å bare få rumpa ned på treningssenteret, men jeg er bare lat. Det er så kjedelig å trene synes jeg, og bare å forberede seg på at man skal trene. Men den følelsen du har etter å ha trent, den er jo bare så fantastisk! Den fikk jeg kjenne på i dag, selvom vi ikke hadde tid til å trene like lenge som vi alltid gjør. Men noe trening er bedre enn null trening.

Over til noe annet jeg er veldig fornøyd med; Jeg har gått opp nesten 5 kilo på litt over 2 mnd (!!!!!!). Jeg vet at jeg har vært undervektig, men ikke sykelig undervektig liksom. Men jeg selv vil veie mer, så jeg kan føle meg litt mer “normal” og sunnere hvis dere forstår. Jeg har kommet meg opp i vekt kun fordi jeg har blitt flinkere til å variere med mat, og spise mer mellommåltider. Klarer jeg det, klarer jeg hvertfall trening 2 ganger i uken. Jeg vil opp i vekt, så jeg bør trene oftere styrketrening fremover. Styrketrening er det eneste jeg trener uansett, så det er ingen problem for meg. Jeg trenger bare litt ny motivasjon, så har jeg vel snart gått opp 5 kilo til. Åh, jeg er så lykkelig og stolt over å ha kommet meg opp i vekt. Det er en kamp mot meg selv, fordi jeg har en unormalt høy forbrenning. Men spis mye, spis oftere og spis variert – så ser man resultatene. Jeg kan virkelig ikke sette ord på hvor godt det er å se et høyere tall på vekten.





Når sist trente du & har du noen mål innenfor treningen?

9 kommentarer
    1. Åå! Så flink du er!! Prøver å gå opp i vekt selv, men sliter litt med hva jeg burde spise og hvor ofte.. Kunne du kanskje ha kommet med et eksempel på hvordan en vanlig “matdag” ser ut for deg? Du er en stor inspirasjon! Klem

    2. Blitt for lite trening selv i det siste. Trente 4-5 ganger i uken i litt over et år, frem til sommeren i år.
      Men to ganger er ikke så lite, alt er bedre enn ingenting 😀 Jeg og trener styrke og har høy forbrenning, vet hvordan det er. Jeg har sagt til meg selv at jeg skal trene tre ganger i uken fremover når jeg ikke er forkjølet mer.
      Det er bare å stå på. You can do it 😀

    3. Mathilde: Oi, jeg visste faktisk ikke at noen var interesserte i det. Men nå vet jeg at det er flere som meg der ute, så kan med glede skrive et slikt innlegg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg