DO YOU BELIEVE IN LOVE AT FIRST SIGHT?

Cause I do…

Dette året fikk jeg min store kjærlighet for hvite sko. De første helt hvite skoene jeg noensinne kjøpte var mine første par med Nike Air Max Thea. Alt ved disse skoene er perfeksjon, alt fra fargene og de små limegrønne hintene du får, til hvordan skoen er designet. Helt siden jeg kjøpte dem der jeg jobber, brukte jeg dem hver dag, dag inn og dag ut. De tok seg virkelig bra ut på føttene mine, og det var det ikke bare jeg som syntes. Før man visste ordet av det, var dem utsolgt overalt. Og der begynte jeg å få problemer. Det er rart hvordan man er flinke til å gi råd til andre, men å aldri klare å følge dem selv. Jeg selger mye sko, og jeg anbefaler kundene om å alltid kjøpe med impregnering for å beskytte skoene. Dette er spesielt viktig for hvite sko. Tror dere ikke jeg ga faen i å impregnere mine hvite, før jeg begynte å bruke dem? Før jeg visste ordet av det, kom det møkk og flekker som ble vanskeligere og vanskeligere å få av, på grunn av at det kom på stoffet i skoen. Jeg prøvde alt for å få bort flekkene, men ingenting så ut til å fungere. X antall med Vanish, vaskemaskinen, pussing av skoene med hendene og ja… Det verste ble borte, men så fort noen flekker kom, dukket bare flere opp. De ble til slutt så flekkete at det ikke var pent å bruke dem lenger, for hvite sko skal være hvite.

Jeg har ventet i en all evighet på at det skulle komme påfyll av Nike Air Max Thea skoene. Jeg hoppet av glede da jeg endelig fikk mine nye og ferske sko fra Junkyard, sponset. Men denne gangen skal jeg være mer forsiktig enn noensinne med dem. Jeg har fremdeles ikke tatt dem på føttene mine, for det FØRSTE jeg skal gjøre nå er å impregnere dem med SneakerLab, og det minst 3 ganger. Da går ikke bare impregneringen inn i skoen, men den får flere lag med beskyttelse også utenpå skoen. Jeg har virkelig aldri vært så glad i noen sko, som jeg er i disse. Så glad, at jeg trengte dem 2 ganger.





Mine favoritt sko finner du her. – Sponset sko.

Hva synes du om skoene & har du noen favoritt sko?

22 kommentarer
    1. Linn Therese: Haha det var det jeg tenkte med mine første hvite også! Men impregnerer du dem, og ikke bruker dem dager du vet de kan bli skitne, holder de seg hvite lenger enn du tror 🙂

    2. Hei!
      Slet med det samme helt til jeg i et desperat forsøk pprøvde å “pusse” de hvite skinnskoene mine med tannbørste og hvit tannkrem! De ble tilogmed hvit igjen under skoen.. Det funker helt utrolig bra 😁 Verdt å prøve!

    3. Liker utseende veldig!! Men liker ikke at Thea skoene er så smale, måtte gå opp 2 str pga de er så smale, og nå er det ikke for smale men for store.. 🙁

    4. Anonym: Åh, det er det jeg elsker med skoene. Jeg har veldig smale føtter, så den modellen sitter som et skudd på mine ben. Men jeg også måtte opp i størrelse, men kun en halv størrelse. Nike varierer veldig med størrelsene sine. For eksempel må jeg ned til 36,5 i Air Force, mens i Thea må jeg opp til 37,5. Veldig merkelig men!

    5. Linn Therese: Skjønner det veldig godt. Det tok meg en stund før jeg likte hvite sko, og nå har jeg gått over til å like helt sorte sko i tillegg – så forandringer fryder 🙂

    6. Kjøpte hvite nike roshe for en stund siden, ble bare styggere og styggere.. prøvde å vaske dem men nå går ikke møkket bort i det hele tatt, så nå bruker jeg dem bare på jobb hvor de bare blir styggere(jobber på et gatekjøkken).. elsker nike skoene, men er så kjipt at de fort blir skitne, og at de er så dyre://

    7. Hanne H: Har superlyst på den modellen, de er så gode å gå i! Men var du flink til å impregnere dem før du begynte å bruke dem? Viktig å beskytte skoene. Men alltid skummelt med hvitt stoff…. Også viktig å ikke bruke hvite sko der du vet du kan fort bli møkkete.

    8. Har de skoene selv, og de har blitt så stygge 🙁 Tenkte ikke over å imprignere dem en gang… Tror jeg må prøve tannkrem selv, som hun over her sa!

    9. Hvor er de svarte skoene med åpen tå fra??? De som du brukte med de to kjolene fra nelly?? De var helt nydelige, og har vært på utkikk etter slike lenge:)

    10. Ååå, de er så fine!! Har de selv i hvit og sort, og rosa, elsker de!! 😀 Skal absolutt gå til innkjøp av hvite en gang i fremtiden, hihi! Ha en fin dag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg