PINK MONDAY

Det er ett svært sjeldent syn å se meg i noe rosa, rett og slett fordi jeg aldri har følt noe spesielt for denne fargen. Den er bare sykt jentete, og jeg føler den er litt i overkant av hva jeg passer til. Det tar meg egentlig helt tilbake til ungdomstiden min da jeg var 14 år ca, da ville jeg være en av gutta. Da var det ikke snakk om å bruke rosa klær, bortsett fra fargerike bukser hvor det da var godkjent å bruke knall rosa. Men etter at jeg utviklet meg ble det ikke lenger fargerike bukser på meg, og heller ikke sååå fargerike klær. Jeg tonet veldig ned på bruk av farger, fordi jeg ville se mer voksen ut. Jeg klarte ikke å gå i masse fargerike klær og føle meg voksen, føltes ut som jeg var en levende slikkepinne. Så egentlig tror jeg rosafargen skremmer meg. Det er en veldig pen farge på alle andre synes jeg, men meg og rosa har aldri vært en fin match. Jeg har maks 3 truser, 2 treningssko, 1 genser & 1 cardigan som er rosa. Alle andre farger digger jeg, men rosa er bare så rosa?? Hahaha…

Det var frem til jeg så det store salget på Nelly, at jeg kom over en super sjarmerende kjole jeg bare ble helt paff over. Jeg likte en rosa kjole, og den var knallrosa. Det var et eller annet som bare gjorde at jeg ikke klarte å la være å tenke på den. Jeg sendte den til og med til bestevennen min Ida, for å spørre om den var fin eller om jeg hadde slått meg hardt i hodet. Selv hun ble litt sjokkert over valget mitt, blant annet på grunn av fargen. Det var jo ikke meg i det hele tatt. Men den var så fin i mine øyne at jeg bestemte meg for å bestille den, og heller bare prøve den ut hjemme for å se om jeg likte den like godt da. Jeg likte den bedre. Etter å ha hatt den på meg i dag under shooten til bloggen, elsker jeg den. Og jeg elsker faktisk rosafargen. Kjolen har hyssing overalt, den faller pent på kroppen din og jeg som er ganske spinkel uten former klarer å få litt mer former rundt hoftene takket være knytingen. I love it!!!!!

Forresten, en liten skryt til meg selv; Jeg har gått flere dager uten å tegne på øyenbrynene mine og begynner endelig å godta hvordan de ser ut, usminket.







Kjolen er fremdeles på salg og den finner dere her. – Adlink

Likte dere kjolen?

26 kommentarer

Siste innlegg