ANTREKK: BLACK AND BLUE EXPLOSION

For meg har det vært litt tøft å gjøre meg vant til de nye tidene som er i vente. Det blir nemlig mørkere ute tidligere, og jeg som er helt vannvittig B-menneske sliter litt med å få teken på lyset om dagen. Men jeg begynner å få litt mer peiling nå, alt før klokken 15:00 er innafor, ellers blir lyset for dårlig til å ta bilder ute. Så det er det jeg sliter med om dagen, ellers er alt helt tipp topp! Det er i tillegg litt vanskelig å få tatt disse antrekksbildene alene, uten noen andre, så heldige meg har hatt litt flaks på hvilke dager jeg jobber, nå som jeg hadde fri måtte jeg bare gripe sjansen og spørre om Ida kunne være med å ta et par bilder som brått ble 199 bilder. Hun vet akkurat hvordan bilder jeg ønsker, selvom hun aldri sier “jeg vet ikke om dette ble bra, du må se”. Hun er også ganske perfeksjonist når det gjelder hvordan håret skal ligge på bildene, og vi bloggere blir litt sure hvis vi finner et bilde som faktisk ble dødsbra – men håret lå feil. Altså WHYYYYY! Thank god for at Ida er tilstede.

Antrekket jeg bestemte meg for å bruke i dag, kom litt ut av det blå. Jeg elsket genseren som bare lå liggende i bunken med sponsede klær. Jeg synes den var så fin, men likevel litt vanskelig å style opp. Derfor stylet jeg den opp med noe annet jeg også synes er vanskelig, nemlig hvite bukser. Dette er 2 gangen jeg går med hvite bukser, og det er igjen et mirakel at det ikke er en eneste flekk på den enda. Jeg liker kontraster, derfor ble det en svart jakke til de lyse plaggene og sølvfarger i detaljer. Jeg tror jeg har funnet meg en ny favoritt genser, dere.







Jakke fra Urban // Genser fra IvyRevel (sponset) // Bukse fra Dr.Denim // Sko fra Nike // Solbriller fra Quay // Klokke fra Triwa

Hva synes dere?

18 kommentarer

Siste innlegg