BLI KLAR FOR JULEBORD MED VEET

// I samarbeid med Veet.

Det er skremmende hvor fort tiden går om dagen, vi er allerede halveis inn i november og det er bare noen uker igjen til det er desember. Desember er en veldig stressende måned, blant annet på grunn av julegaveshopping og bare de superstressende øyeblikkene hvor du ikke vet hva du skal kjøpe. Men er det en annen ting som kan være litt vanskelig, er julebord med gode venninner. Det er vanskelig å finne ut av hva man skal ha på, kanskje man ikke orker å gå for en kort kjole fordi man ikke gidder å barbere leggene, siden det trossalt er girlsnight. Det er slitsomt og skremmende å barbere leggene. Det er litt kjedelig å ha valgt en kort kjole, med tanke på at du uheldigvis stresset deg igjennom barberingen og fikk et par kutt som viser seg å være ganske synlige. Det har skjedd meg mangevis av ganger, og det er virkelig dritt, for å si det rett ut. Så jeg skjønner hvorfor de fleste ikke gidder å barbere leggene sine når det blir kaldere ute, da er det ikke like viktig som det er på sommeren.

Men hva hvis jeg forteller deg at du slipper unødvendige kutt og skorper på leggene dine?




For eksempel glemte du å barbere leggene i dusjen fordi du er litt stresset selvom du fremdeles har god tid (meg), og du har allerede begynt å fikse deg. Heldigvis finnes det en annen løsning, hvor du slipper å måtte sette deg oppe på kanten av vasken for å barbere leggene. Veet Hair Removal Cream fjerner hårene dine på bare 5 minutter, med hjelp av èn krem, som etterlater huden din silkemyk. Du påfører kremen på leggene dine, og lar det virke i 3 minutter. For å være på den sikre siden tar du plast-skiven du skal fjerne håret med på et lite område for å se om håret løsner. Hvis det ikke løsner, lar du det virke i maks 6 minutter – ikke mer. Deretter fjerner du alt håret med hjelp av denne plast-skiven og skyller bena dine godt med vann etter du er ferdig. Jeg tar en klut med vann på og går igjennom benene for å ikke etterlate noe krem.


Vips så har du ikke bare silkemyke legger, men heller ingen tegn på kutt og du er klar for å skifte til den ultimate julebord-looken:


Jeg har nå vært ambassadør for Veet i 1 år, og det har virkelig vært ett morsomt år! Produktene har levd opp til mine forventninger & jeg håper på det samme hos dere. Ønsker dere å lese mer om Veet sine produkter, trykk gjerne her.

Hva synes dere om julebord-antrekket mitt?

28 kommentarer
    1. Silje: Ja, det er en liten stund siden…. Men de kommer alltid med sånn ny kolleksjon som er New Years Eve inspirert hvert år rundt november-desember, så kan hende de kanskje får den inn igjen – eller noe lignende! 🙂

    2. Tamara: Tusen, tusen takk! Jeg bruker vanlig shampoo og balsam fra Elvital, de du får kjøpt på matbutikken haha<3 Ellers bruker jeg faktisk ikke annet enn bare hårspray hvis det trengs innimellom..

    3. Vilde: Tusen takk! Jeg bruker bareMinerals Originals Foundation i ansiktet + rouge fra samme merke. På øyenbrynene mine bruker jeg Anastasia DipBrow Pomade i fargen Blonde + Clear Gel som holder hårene på plass. På leppene har jeg på MAC i fargen Cremesheen Speak Louder <3

    4. Dette har jeg prøvd og det fungerte ikke for meg. Jeg har vanligvis ikke sensetiv hud men bena mine ble rødflammete og nuppete og kremen luktet så sterkt. Men voksen derimot er jeg super fornøyd med 🙂

    5. Så fin kjolen var, og du kledde den godt!!
      Det er akkurat en slik kjole jeg har lett etter lenge. Er det en kjole du kunne tenkt deg å selge?

    6. Maren: Åh, tusen takk! Jeg har ikke tenkt til å selge den nå med det første. Men hvis jeg brått bestemmer meg for det, kan du legge igjen mailen din i den skjema-utfyllingen før publisering av kommentar – den ser KUN jeg, så lenge du ikke skriver den som en kommentar. Da kan jeg kontakte deg, hvis du da eventuelt skulle vært interessert 🙂

    7. iselinslilleverden: Åh, så rart. Jeg vet ikke hva årsaken til dette er, med tanke på at jeg ikke har opplevd det samme… Men det er enda godt voksen funker på deg, og du er fornøyd! 😀

    8. ELSKER kjolen din 🙂 Utrolig fin!
      Jeg pleier sjeldent å bruke bareberingskrem selv… Men tenkte å prøve etter å ha lest innlegget ditt. Vil du si at det tar lenger eller kortere, eller kanskje samme tid før hårene begynne å vokse tilbake i forhold til å bruke høvel og barberingsskum?
      Og en annen ting, for jeg tenkte å spørre deg om litt hjelp!
      Jeg har nylig meldt meg på Brun og Blid sin modell konkurranse, og prøver nå å få nok stemmer til å gå videre til semifinalen. Det er lettere sagt enn gjort, da de som ligger foran meg i konkurransen har mange tusen følgere på Instagram 🙁 Men som navnet på bloggen min sier, er jeg en drømmer og jeg gir ikke opp! Jeg hadde derfor satt utrolig stor pris på din hjelp og stemme 🙂 http://www.brunogblidmodell.no/nominasjon/42648/43159/
      Jeg håper at ved å legge igjen en kommentar her vil jeg få oppmerskomheten til deg og dine lesere, noe jeg virkelig trenger nå! Jeg syns det er utrolig viktig å stå på for sine drømmer, og vil gjerne inspirere andre, både unge og gamle til å gjøre det samme – uansett om man vil bli snekker, modell, blogger eller president! Del gjerne også eller gi meg en shoutout her på bloggen om du syns jeg er en god kandidat…. Det hadde betydd enormt mye for meg <3

    9. Hei, hva heter kjolen? Er den å få tak i noen andre plasser enn på Ivyrevel? Finner den ikke på nettsiden demmes 🙂

    10. Anonym: Jeg husker ikke hva denne kjolen heter siden den er veldig gammel.. Men eneste stedet du får tak i den er på nettsiden, siden den er fra Ivy Revel.. Men de kommer jo med en New Years Eve kolleksjon tror jeg, så kanskje de får lignende kjoler da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg