LET IT SNOW

Det er helt utrolig at hver eneste gang snøen legger seg på bakken, tar alle av på sosiale medier. Likevel har vi opplevd dette hvert år, èn dag kommer snøen og denne gangen kom snøen i går. På en side er jeg veldig fornøyd, for det betyr at det er lysere ute hele tiden i steden for grått – derfor bedre lys til å ta bilder. Men det jeg ikke er fornøyd med er slushen som oppstår når det blir varmere ute igjen, og det brått fryser til is. Dere aner ikke hvor klønete jeg er på denne perioden, gruer meg like mye hvert år til denne tiden av året fordi jeg er bambi på isen. Nesten litt skuffene, i og med at jeg var kjent for å ha blitt født med skøyter på bena. Da jeg var 4 år tror jeg, stod jeg på skøyter på ishallen og havnet i Moss Avis. Gode gamle tider! Rart hvordan man forandrer seg gjennom årene. Men over til snøen; Jeg måtte bare gripe sjansen mens snøen fremdeles er her, og få Ida til å komme til meg for å ta noen bilder ute i snøen. Denne gangen var det ikke dagens antrekk som stod på listen, men heller bare ett cozy antrekk. Genseren jeg har på meg, hadde vi faktisk på Urban i fjor. Men vi sendte den fra oss før jeg noensinne rakk å kjøpe den. Derfor ble jeg så utrolig glad da dette var en av bursdagsgavene jeg fikk fra bestevenninnen min, Ida. Mer fluffy genser skal du lete lenge etter!

Denne helgen har jeg nemlig snapchat takeover på urbannorge, og disse bildene er bare en smakebit på ett av mange cozy antrekk dere vil se i løpet av helgen. Jeg har fått i oppgave om å spamme ned snapchaten til urbannorge. Dersom du vil være med på moroa bør du legge oss til.






Jeg bor i disse tøflene om dagen, så det skulle bare mangle at de ble med på shooten.

Er det snø hos dere? 

14 kommentarer

Siste innlegg