MY LATEST OUTFITS

I dag har jeg vært ute av huset siden tidlig i morges. Jeg hadde dobbeltime på trafikkskolen min i dag, hvor jeg følte alt gikk kjempebra frem til bakkestarten i byen som virkelig drepte meg innvendig. Jeg har så lyst til å klare bakkestart uten problemer, men jo mer jeg tenker på det, desto dårligere gjør jeg det haha… Jeg kan alt ellers, det er bare det dumme gripepunktet som ikke sitter enda. Men øvelse gjør mester, snart er det endelig jeg som har lappen si! Rett etter jeg var ferdig med kjøretimene, skulle jeg ned på treningssenteret for å møte på Ida for å ta ukas 2 styrkeøkt. Jeg vet ikke hva det er med verken meg eller kroppen, men jeg vil faktisk trene om dagen og det er helt fantastisk. Jeg får krysse fingrene for at det bare fortsetter slik!

Jeg blir nesten litt lei meg av å se på antrekksbildene jeg har tatt. For jeg kan se den store forskjellen på stil og glød etter de kaldere tidene kom. Jeg har best stil på sommeren, jeg blogger best på sommeren og tar de beste bildene på sommeren. På denne tiden av året mister jeg så innmari mye blogglyst siden jeg ikke får tatt de bildene jeg ønsker, siden det er for kaldt. Man må ta på seg varmere sko, jakker, luer og skjerf og der er ikke jeg egentlig, haha. Det verste humøret jeg kan komme i, er enten hvis jeg er sulten eller om jeg er kald. Og lysten til å gå ut for å ta antrekksbilder da det er minusgrader er veeeeeldig liten. Derfor skulle jeg ønske vi hadde sommer året rundt, bortsett fra på julaften og nyttårsaften, blir ikke det samme uten snø. Men det blir jo egentlig ikke disse vintermånedene heller! Jeg prøver å tenke ut andre spennende måter å blogge på denne vinteren, og jeg kunne trengt litt hjelp av dere, eller veldig mye hjelp. Det er som om vinterdepresjonen har kommet, og den slo til skikkelig i år. Men jeg vil komme meg ut av den depresjonen, og heller få mer lyst!! Så har dere tips, råd eller hva som helst å gi meg – pliiiis si ifra. Jeg kunne trengt det akkurat nå.






Noen av antrekkene dere likte spesielt godt?

31 kommentarer

Siste innlegg