ANTREKK: FAUX FUR AND LEATHER

VINNEREN AV JUNKYARDKONKURRANSEN BLE ARIANA! Gratulerer så mye til deg. Du vil bli kontaktet veldig snart for å få gavekortet ditt.


I dag stod jeg opp litt tidligere enn jeg trengte, for å kunne få god tid til å fikse meg og ordne meg til å ta antrekksbilder. På denne perioden av året er det seriøst over og ut hvis jeg ikke planlegger. Noen dager blir det mørkere ute raskere, mens andre dager holder det seg lyst ute lenger. Så før jeg la meg i går kveld, sa jeg til meg selv at i morgen skal jeg ta antrekksbilder. Jeg var fast bestemt, og det føles kjempegodt å ha rukket det før det ble mørkt ute. Med tanke på at jeg ikke har lappen, så hadde jeg veldig flaks for at Ida ikke jobbet i dag. Hun var derfor så snill og kjørte meg ned til byen for å finne et sted vi kunne ta bildene. Jeg trenger alltid noen til å ta antrekksbildene av meg nå med det nye kameraet mitt. Det er helt umulig å få tatt dem selv siden kamerastativet ikke funker på Olympus Pen kameraet. Jeg får ikke vridd skjermen for å se meg selv og det blir da vanskelig for å se hvordan bildene blir. Jeg sparer meg for tid hvis noen andre er snille og tar bildene av meg. Derfor veldig kjekt å ha en venninne som Ida!

Antrekket jeg har på meg sjokkerer meg mer enn hva det kanskje sjokkerer dere. Jeg går aldri i skinnbukser, eller falsk pels jakke og for å ikke glemme støvletter med høy hel. Men i dag følte jeg for å sjokkere litt. Selvom jakken er noe jeg aaaaldri hadde gått i tidligere, er den herved en av mine fineste jakker. Jeg elsker overgangen fra hvit til svart, passformen og størrelsen på jakken. Jeg tror den kommer til å se helt smashing ut i et litt mer hverdagslig antrekk enn hva jeg har på nå i tillegg. Så fremover kan jeg leke og utforske litt med hva som passer til. Som jeg har sagt tidligere; Man må våge for å finne stilen sin. Spør dere meg, har jeg mange forskjellige stiler som er MIN stil, og jeg liker det. Jeg vet aldri selv hva jeg kan finne på å gå i.







Jakke fra IvyRevel (sponset) // Genser fra BikBok // Skinnbukse fra IvyRevel (sponset) // Sko fra Nelly // Veske fra River Island // Solbriller fra Triwa // Klokke fra Triwa

Hva synes dere?

28 kommentarer

Siste innlegg