JUST ANOTHER WORK OUTFIT

I dag morges hadde jeg utrolig god tid med faktisk alt. Jeg satt på alarm tidligere enn jeg vanligvis pleier, og gikk rett i dusjen for å våkne litt der. Mens jeg satt med håndkle på hodet, spiste jeg hjemmelagde gratinerte poteter som jeg lagde i går kveld, mens jeg fant frem hva jeg skulle ha på, på jobben i dag. Stengevakten min startet 14:00 i dag, og frem til jeg skulle ned til byen lå jeg i sengen ferdigsminket og bare så på TV til pappa skulle kjøre. Jeg virkelig elsker slike dager hvor jeg har tid til å slappe av før jeg skal videre, istedenfor å stresse frem til jeg faktisk er der. På jobben i dag var det så stille at jeg til og med fikk tatt antrekksbilder på jobb. Det er sjeldent jeg kan ta slike bilder på jobb, siden det vanligvis alltid er kunder som kommer og går. Men i dag hadde jeg kjempemye tid til overs, som gjorde at Ida kunne ta turen innom for å knipse noen raske bilder før hun dro hjem. Genseren jeg har på meg på bildene under har blitt den nye favoritten min. Jeg er litt overrasket selv siden jeg kun har 2 plagg som er i burgunderrød. Det er et eller annet med denne fargen som bare gjør at jeg faller for den. Hvis jeg ikke husker feil, kjøpte jeg den genseren forrige helg og siden da har jeg brukt den flere ganger allerede. Jeg synes det er så kult å style de opp sånn som jeg har gjort i dag, ganske avslappende men litt rocka samtidig. Dette er vel den stilen/ antrekket jeg går i mest. Alltid sneakers, skjorte rundt livet og en tettsittende jeans.

Akkurat nå sitter jeg i stuen hjemme hos Ida med Malene og ser på håndballkampen, sjokkerende nok. Eneste som er gira i denne sofaen er Malene som skriker hvert 10’ende sekund. Mens jeg er usosial og blogger, så nå bør jeg legge fra meg pcen og kanskje leve meg litt inn i kampen selv. Ha en riktig god lørdag, mine kjære lesere!









Genser, skjorte & sko fra Urban // Bukse fra TopShop // Klokke fra Triwa

Hva synes dere?

26 kommentarer

Siste innlegg