ANTREKK: BLUE COAT

Planene mine denne morgenen var egentlig å stå opp tidlig for å dusje og deretter fikse meg til sminke tutorialen jeg skulle ta bilder av i dag. Men selvfølgelig hadde jeg klart å glemme å lade batteriet til speilreflekskameraet jeg bruker til å ta selvutløser bilder på. Så der gikk den planen i dass, og jeg gikk derfor for å sjekke om mamma eller søsteren min var våken så de kunne ta antrekksbilder av meg istedenfor siden jeg allerede hadde fikset meg. Begge sov, og da stod jeg i toppen av trappen og sa til meg selv høyt “ingen kan ta bilder av meg”. Da kommer pappa og sier forsiktig “… jeg kan ta bildene jeg?”. Det er en første gang for alt, og denne gangen var det første gang min kjære pappa tok antrekksbilder av meg. Spør dere meg gjorde han en dritgod førstegangs-jobb med å være fotografen. Han fikk til og med skryt av naboene, da han stod ute i gaten med kameraet i hånden. Etter denne dagen, denne fotograferingen så kommer jeg nok dessverre til å ha bruk for fattern oftere om han vil eller ikke.

Etter shooten ute i gaten våres, kjørte pappa meg ned på jobb for å ta kveldsvakten min på Urban. Det var en veldig kort vakt siden jeg startet 14:00 og jobbet til 18:00. Men det er bare deilig å kunne stenge butikken tidligere på en lørdagskveld, det klager jeg ikke på. Nå sitter jeg i pysjbuksen min og venter på at det snart er klart for baktpotet og deretter film. Ha en strålende lørdagskveld!

By the way, denne kåpen har blitt en stor favoritt.







Kåpe fra Urban // Bukse fra TopShop // Sko fra Nike // Klokke fra Larsson&jennings

Hva synes dere?

11 kommentarer

Siste innlegg