MESSY BUN AT WORK

Nok en dag er oversått på Urban og jeg kjenner det kribler i magen av at det snart er litt juleferie for meg også. Jeg vet ikke hva jeg somlet med i morges, men jeg glemte å bytte til jeans og ta ut soveflettene mine, før jeg brått måtte dra ned til byen. Så ugredd hår ble med en gang til en messy bun på jobb i dag gitt. Disse dagene går som det suser, og spesielt denne dagen her. Det har gått så fort at jeg så vidt husker hva jeg har drevet med på jobben. Men mye å gjøre har det vært, vi har vært tre ansatte på jobb og til vanlig er vi kun èn på jobb, så det sier litt. Det er alltid hyggelig å være flere på jobb, man har noen å snakke med, hjelper hverandre og tiden går automatisk mye fortere da. Selvom vi hadde mye å gjøre, så var det enda godt vi alle fikk tatt oss en pause på 2 minutter for å nyte en god iskaffe fra Norli. Jeg beklager for at jeg nevner den iskaffen så ofte, men den er så god som jeg skal ha det til, jeg lover. Etter jeg kom hjem fra jobben, gikk jeg opp på rommet for å pakke inn i de to siste julegavene og nå kan jeg endelig si at jeg er finito!! Aldri vært så treig med julegaver før, men heldigvis er alt i boks. Eneste som gjenstår nå er å ta den siste vakten på Urban i morgen, så kan jeg også ta meg en liten juleferie før det er på’n igjen. Helt vannvittig at det snart er julaften, igjen. Dessverre ingen julestemning uten snø, men vi får bare gjøre det beste ut av det. Mer får man ikke gjort!

Nok en gang lite tid til å få tatt bilder hjemme, og derfor ble kameraet med meg på jobb igjen:





En av mine flotte kollegaer, Andina!!

Har du julestemning & hvordan har dagene dine vært i det siste?

10 kommentarer

Siste innlegg