NEW FAVORITES FROM MAC

I disse juletidene som er så er det fryktelig vanskelig å finne tid til å blogge. Hvertfall for meg. Det blir derfor litt ubalansert blogging denne perioden, for jeg vet virkelig ikke når jeg har tid til å sette meg ned med pcen når det er så mye annet som foregår. Jeg kan jo ikke gå glipp av det! Men nå som jeg sitter med nydusjet hår, kan jeg blogge litt i mellomtiden til det blir ledig på badet. Mormor, eller mommo som vi kaller hun kommer til oss på julemiddag i dag. Det ser jeg veldig frem til! Vi skal kose oss med julemat, og deretter masse godt. Men jeg får ikke all verdens med tid siden jeg skal videre til Ida på vors der med flere. Det er nemlig dagen hvor alle skal ut, så da må nesten vi sjekke ut det. Jeg sitter i en liten krise nå, og det er selvfølgelig hva jeg skal ha på meg. Det står mellom skjørt og kjole, basic eller crazy. Kan ikke være en discokule alene heller, så jeg får nesten vente å se hva de andre skal ha på hahaha.

Jeg er veldig på farta nå, så jeg har ikke rukket å ta noen særlige bilder. Men kom på noe jeg hadde veldig lyst til å vise dere. Nemlig en av gavene mine fra julaften, som er fra bestevenninnen min Ida. Vi sendte begge hverandre en liste på ting som vi ønsket oss, og jeg er heeeeelt forelska i hva jeg fikk. Jeg fikk lipgloss og leppestifter fra MAC. Og jeg må bare fortelle dere at disse fargene er SÅ mye finere i virkeligheten enn på Kicks sin side. Jeg er forelska i begge fargene. Kinda Sexy er en litt lysere og mykere versjon av min favoritt Velvet Teddy. Jeg er snart tom for den sistnevnte og derfor perfekt med en ny farge! Til å like lyse brune toner, falt jeg veldig hardt for Verve som er ganske mørk. Jeg har ikke fått testet den ut på leppene enda, men den tror jeg kommer til å bli brukt mye. Den siste jeg må rose er lipglossen Cremesheen Deelight. Denne har jeg kjøpt sikkert 3-4 ganger, og den blir fort brukt opp siden det er min store favoritt. Den er veldig nude, men har en veldig pen brunfarge i seg. Den er verken for tykk eller seig på leppene, helt perfekt faktisk.





Likte du fargene?

14 kommentarer

Siste innlegg