NEW PURSE: MATT RED

Første uken i 2016 er i gang, og jeg er så klar til å komme godt i gang etter en avslappet og fin ferie med familien min. Noe av det første jeg må komme i gang med er virkelig å ordne på døgnrytmen min. I dag satte jeg klokken på alarm 11:30, men tro det eller ei, for første gang i historien, har jeg klart å skru den av i søvne (?). Jeg er den som alltid våkner av alarmen min, og aldri legger meg til å sove igjen. Så døgnrytmen min er visst mer fucked up enn hva jeg trodde, haha. Bare døgnrytmen blir fikset, så er det ingenting som skal stoppe meg fra god blogging fremover. Jeg har sååå mye fint jeg har lyst til å vise dere. Alt fra julegavene jeg fikk i år, til et par godbiter jeg har kjøpt til meg selv. Jeg har virkelig aldri fått så mye fint før, og har knapt fått brukt noe av det òg. Levd i pysjamas hele julen, men nå er det tilbake til gamle rutiner.

Noe av det første jeg veldig gjerne vil vise dere i dag, er en av julegavene mine som jeg har siklet på helt siden den kom i butikk. Denne vesken er rett og slett et must have!! For meg som bare har svarte skuldervesker, så er dette noe nytt for meg, som jeg bare digger til de grader. Jeg er veldig glad i fargen rød, men jeg har dessverre ikke så mye klær i denne fargen. Derfor passet det perfekt med en skulderveske, som jeg bruker hver dag når jeg er ute på farten for å gi antrekkene mine litt mer farger. Størrelsen på vesken passer kjempebra til hva jeg alltid drasser med meg rundt omkring. Alt fra mitt lille kamera til iphone, og mye annet unødvendig som kan få plass. Skuldervesken er verken for stor eller for liten, med andre ord; Den perfekte hverdagsvesken.



Hva synes dere om vesken?

13 kommentarer

Siste innlegg