MINE FAVORITT TRENINGSSKO

Vinneren av Junkyardkonkurransen ble Hannah P. Gratulerer så mye til deg! Du vil bli kontaktet veldig snart.


Jeg skal helt ærlig innrømme at jeg skulle ønske jeg trente hver uke og hadde rutinene på plass, men nei. Jeg har ikke gått innenfor ett treningstudio på snart nærmere 2 måneder, før i dag. Jeg har perioder hvor jeg er kjempeflink, men de dagene jeg blir støl forsvinner motivasjonen helt siden kroppen min er død. Jeg må bare komme meg inn i treningen så er det ingenting som kan stoppe meg. Det er nesten deprimerende å tenke på at eneste som kan endre på dette er meg selv, men jeg skal klare det. Jeg har klart det flere ganger, og skal klare det igjen og i tillegg holde motivasjonen oppe.

Er det noe som er spesielt viktig innenfor trening, så er det sko. Jeg har vært borti så mange sko som er dårlige for meg, at det ofte har hendt at jeg har hatt smerter i føttene mine i flere dager. Jeg har prøvd free run sko fra Nike, vanlige air max thea fra Nike, joggesko fra Adidas som jeg ikke husker navnet på og mange flere, men det har bare aldri fungert på meg. En av grunnene er fordi jeg trenger sko med skikkelig demping i. Etter jeg fant de perfekte treningsskoene for meg, har jeg aldri gått over til noen andre. Det er bare ingen som er like bra som dem, og sånn er det. Dere har sett skoene, sikkert hørt meg skrive om dem før, men jeg gjør det igjen. Mine Nike Lunarglide 5 sko er mine favoritter som har passet perfekt til både kondisjon og styrketrening. Jeg har hatt dem i 3 år, eller kanskje 4 og er fremdeles kjempegode å bruke. Det skal bli deilig å bruke dem igjen, etter en liten lang pause.



Har du noen favoritt treningssko?

4 kommentarer
    1. Jeg er en av de “heldige” som fikk utdelt pronerte føtter, så jeg MÅ ha såler i skoene jeg bruker (helst). Så for meg er det UTROLIG viktig med gode sko, da jeg får enorme smerter i knær og rygg ved å ikke bruke gode sko. Min favoritt er også Nike Lunarglide! Pappa kjøpte et par med Lunarglide 6 til meg før jeg skulle jobbe i sommer, og etter at jeg fikk meg de + nye såler har jeg ikke merket noe til hverken knær eller rygg! Helt AMAZING for å være ærlig 😀

    2. Herleik: Det er opp til hver og enkelt. Noen liker det, og andre liker det ikke. Min blogg, så da velger jeg jaggu meg å skrive om det jeg liker og.

      Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg