SUNDAY VIBES

Da jeg våknet opp i dag tenkte jeg med en gang etter å ha sett ut “niks, jeg blir inne i dag”. Det snør kjempemye og jeg tviler på at jeg har noen sko høye nok til å kunne komme meg igjennom snøen uten å bli våt. For å ikke snakke om gårsdagens styrkeøkt på Ditt Treningssenter, som i dag har gjort bena mine helt gelè. Det høres kanskje ut som om jeg klager, men helt ærlig digger jeg det. Det er deilig å kjenne på stølheten igjen etter en lang pause, og merkelig hvor mye bedre man sover etter å ha trent i tillegg. Det hadde jeg nesten glemt! Det står mer trening på planen til uken, men akkurat i dag skal jeg ta det helt med ro i joggisen. Jeg skulle gjerne sett på en ny serie jeg har begynt å følge med på, som heter The Shannara Chronicles med Austin Butler.. Men dessverre har jeg sett alle de 4 første episodene som har blitt sluppet ut, og må vente i nærmere 16 dager før det kommer ut nye… Allerede hekta på serien, og anbefaler virkelig den til dere som liker litt sånn fantasy filmer/ serier. Falt veldig i smak hos meg, og enda mer i smak da Austin Butler ser så bra ut. Crushet på han helt siden han var med i The Carrie Diaries. Heldigvis er det ikke lenge igjen til sesong 6 B kommer ut med Pretty Little Liars, så jeg har noe å se frem til de neste dagene og ukene!

Et must for meg denne søndagen er å sette meg godt til rette med den nyeste utgaven av Det Nye. Jeg har blitt hekta på blader, så hvis dere har noen andre magasiner å anbefale, let me know!



Hvilke magasiner abonnerer du på?♥

8 kommentarer

Siste innlegg