ANTREKK: BLACK COAT AND BLACK BOOTS

Kjære verden, blogglesere og meg selv; Jeg gjorde det. Endelig ga jeg meg selv et spark i rumpa og kom meg ut i kulden for å ta antrekksbilder til bloggen. I går kveld var jeg så bestemt at jeg satte på alarm i dag for å komme meg i dusjen, og sminke jeg ferdig til det fremdeles var lyst ute. Jeg går nesten inn i en vinterdvale, som kan sove meg igjennom vinteren, men ikke i dag. Jeg må selvfølgelig rose mamsen som lå varm og god under teppet på sofaen i kjelleren, som uheldigvis måtte bli med meg ut i kulden i dag. Vi stod ute i maks 10-15 minutter og måtte si oss ferdige da begge stod stive som pinner ute i gaten. Så nå for øyeblikket, mens jeg blogger, har jeg nok en gang pakket meg inn i tepper for å holde meg varm. Det sies at det skal bli mye kaldere ute, og jeg fryser som bare rakkern allerede. Can’t wait!

Antrekket jeg har på meg i dag, var egentlig noe helt tilfeldig som ble satt sammen. Jeg trodde det ville bli alt for kjedelig siden det var så enkelt, men det funket for meg. Det som gjorde det vanskeligst med antrekket var støvlettene jeg valgte å ha på i dag. For meg blir det for dumt å posere med converse sko i minusgrader, så da fant jeg frem noen gamle favoritter i stedenfor som er varmere og mer innafor i denne kulden. Så ser stod jeg med støvletter og jakken jeg ville bruke, men ante ikke hvordan jeg skulle få frem mer farger og liv i antrekket. Da snakket setningene til meg “Keep it simple” og “Less is more“. Jeg kjørte på med en helt vanlig denim bukse, en oversized hvit genser, militærgrønt skjerf for å holde varmen og en beige veske med nydelige detaljer for å spice opp antrekket. Kanskje ikke et av favoritt antrekkene akkurat, men jeg klarte i hvertfall å få meg selv til å holde varmen uten å se ut som en innbakt kebab.






Jakke fra Vila // Genser & skjerf fra Urban // Bukse fra TopShop // Sko fra Bianco // Veske fra River Island

Hva synes dere?

15 kommentarer

Siste innlegg