SWEDEN

I går våknet jeg av alarmen min klokken 10:30. Jeg, Ida og Victoria hadde nemlig planlagt en liten tur til Sverige for å ha noe å gjøre siden alle hadde fridag. Men før vi i det hele tatt kom oss ut på E6, tok vi frokosten på McDonalds siden ingen hadde rukket å spise frokost hjemme. Tidenes frokost skal jeg fortelle dere, haha. Jeg hadde overhodet ingenting jeg skulle kjøpe i Sverige, men jeg elsker å bare kjøre rundt med venner at jeg sa ja uten å nøle engang. Det er noe så spesielt med å se på veien mens du hører på avslappende sanger. Enda bedre blir turen når du har nye sanger som du bare MÅ vise til venninnene dine. Jeg har fått meg en ny favoritt sang, en jeg hører på nesten hele tiden fordi den gir meg en god følelse som går igjennom hele kroppen min. Den ble spilt av på turen for å si det sånn! Da vi kom frem på Nordby Shoppingsenter, hadde jeg rukket å skrevet en liten liste på ting jeg skulle handle for resten av familien, og noe jeg var tom for som jeg måtte ha påfyll av. Mens jeg var inne på godteributikken, kom det en veldig hyggelig leser bort til meg og fortalte at jeg gjorde en god jobb. Det var uendelig godt å høre, og så hyggelig å få møtt på noen av leserne mine. For som hun sa “man får et helt annet inntrykk av bloggere i virkeligheten” Håper inntrykket var bra, haha!! Vi hadde alle fått kjøpt det vi var der for, og tok derfor en koselig lunsj på en asiatisk buffè før vi gjorde oss ferdig på senteret og dro hjemover. En harrytur til Sverige på en kald og kjedelig dag, slår aldri feil.

Selvom det bare var en liten harrytur, så er det alltid kjekt med å ha med kameraet så man faktisk kan få knipset litt bilder. Så her er et lite bildedryss fra gårsdagen;










Gjorde du noe koselig i går?

– Ikke glem å melde deg på konkurransen min hvor du kan vinne valgfri TRIWA klokke her.

21 kommentarer

Siste innlegg