JOBBHELG

Fredagen min har vært helt suveren! Jeg startet dagen med en tidligvakt på Urban. Som betyr at jeg alltid planlegger antrekket jeg skal ha på meg èn dag i forveien. Jeg vil alltid spare mest mulig tid på å finne klær på morgenen, for det har jeg gjort en gang før da jeg halvsov og det endte ikke bra. Jeg er ganske frossen for tiden, så det ble derfor en god genser og varm skjorte rundt livet som alltid. Det er veldig kaldt ute, noe som gjør at det er kaldere i butikken våres enn hva det er til vanlig. Så det er viktig å ha på seg gode klær på jobb om dagen. Vakten min besto for det meste av å ta bilder av nye produkter vi har fått inn til Instagramen våres. Jeg har begynt å ta med Olympus Pen kameraet på jobb for å knipse gode bilder av det vi har i butikken, noe som får tiden til å fly! Så da det er lite å gjøre, tar jeg frem kameraet og finner noe jeg kan ta bilder av. Med tanke på alt det fine vi har fått inn, så er det vanskelig å unngå. Etter jobben var jeg med Ida og spiste litt, og jeg knipset et par bilder som jeg tenkte å vise dere i morgen.

Dagen i dag har også gått til å jobbe på Urban, så det har vært en god blanding av jobb og å være med venner denne helgen. Jeg har ikke all verdens med tid nå til å blogge heller siden jeg bare skal få i meg litt mat, før jeg skal ut og finne på noe sprell med venninnene mine. Uansett hva det blir til, så tror jeg denne lørdagen blir veldig fin.

Btw; Er det noen som vet hva man kan gjøre mot sinnsykt statisk hår???????





Genser fra Adidas // Skjorte fra Dickies // Bukse fra TopShop // Sko fra Nike

Hva synes dere?

24 kommentarer

Siste innlegg