BESTFRIEND O’CLOCK

På fredagen var jeg som sagt ute å spiste med Ida etter jobben. Det passet egentlig helt perfekt for oss begge, siden hun hadde vært hos frisøren og var good to go da jeg var ferdig på jobben. Vi stod og egentlig ikke ante hva eller hvor vi skulle spise. Så kom jeg på en italiensk resturant jeg ikke hadde spist på, siden i sommer. Derfor ble det en italiensk middag på oss som var en strålende måte å starte helgen på! Mens vi så igjennom menyen, bestilte vi hver vår cola og sprite. Det vi ikke visste var at vi fikk KUN italiensk drikke, og spriten jeg fikk var helt syk. Den smakte som en sånn god sitrus klemme-is, om dere forstår hva jeg mener. Den var så god at jeg måtte spørre om hvor man fikk kjøpt den, og det var kun via dem. Så jeg vet at jeg kommer til å kjøpe den spriten der før eller siden. Det ble pasta carbonara på oss begge og en alt for god panna cotta til dessert. Uansett hvor mette vi begge to ble av hovedretten, skulle vi finne plass til en dessert.

En liten stund etter at maten hadde synket og vi hadde fått slappet av litt, måtte vi videre for å gjøre noen kjappe ærender før vi skulle ned på togstasjonen for å hente Nadine. Vi skulle tilbringe fredagen sammen som endte opp med bare masse latter og tull hele kvelden, før det var på’n igjen på lørdag. Vi bestemte oss for å ha en kosekveld med pysj, godteri og film. Vi så Iron Man (som jeg bare elsker) og deretter startet vi å se på Petter Uteligger, som Ida har anbefalt meg å se. Vi rakk å se hele 5 episoder før vi tok natten og jeg må bare få sagt at wow, for en dokumentarserie. Så mye følelser og ensomhet at det gjorde vondt selvom det var så koselig å se på. Jeg håper på å få sett siste episoden i dag, hvis ikke får det bli i morgen!

Håper dere har en flott søndag










Har du hatt en fin helg?

6 kommentarer
    1. Dere er så nydelige, begge to! <3 Lurte foresten på om du kunne begynne med å dele dine favoritter i ulike ting som du gjorde en periode hver mandag? For eksempel dine favoritt leppestifter fra MAC? :))) Du har så mange fine farger, og vil kjøpe meg noen nye selv men usikker på hvilke og hva de forskjellige du har heter? 🙂

    2. Anonym: ÅÅÅH nå ble jeg glad! Jeg har faktisk vurdert det, men ikke visst helt om andre ville likt det. Men vet du hva? Dette skal jeg starte med HVER uke heretter pga denne kommentaren. Tusen takk <3

    3. Åå, tusen takk for svar! <3 Du er fantastisk, gleder meg til å følge med videre! Både de ulike favorittene dine, og bloggen din generelt! Håper du får en super uke! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg