WHAT A GREAT DAY

Vinneren av Triwa konkurransen ble; Johanna E!! Gratulerer så mye til deg. Du vil bli kontaktet veldig snart.


Dagen i dag har vært kjempebra!! Jeg våknet til et iskaldt rom, med en varm dyne og pledd over meg mens jeg tenkte “her kan jeg ligge i flere timer i dag”. Det er så deilig med de dagene du våkner tidlig, og bare kan bli liggende i sengen. Jeg var så frossen at jeg tok meg en varm dusj før det ble makaroni med bearnaise til frokost mens jeg så på Ellen DeGeneres Show. Et av mine favorittshow uten tvil, derfor er det herlig at det går på formiddagen så jeg kan se på det mens jeg fikser meg. Planene mine for dagen var å være med Hao, og å finne et koselig sted å spise. Vi skulle egentlig ta det i Moss siden han var på vei hjem fra Oslo, men endte like gjerne med å dra til Fredrikstad sammen å spise der siden utvalget er så mye bedre der. Vi bestemte oss for å spise på Ocean, som jeg aldri hadde tenkt over var en resturant på dagtid, men kun en nattklubb. Siden jeg aldri hadde spist der, var jeg kjempespent på å se menyen og ikke minst å oppleve hvordan maten var. Det var virkelig 10/10!!! Vi hadde begge det samme til hovedrett, men til dessert tok vi noe forskjellig. Jeg måtte bare ha sjokoladefondanten siden han hadde snakket så mye om den. Den desserten gjorde meg rett og slett lykkelig. Selvom vi begge hadde tid til en middag, hadde vi det litt travelt likevel. Så det ble en rask, men koselig middag før vi begge måtte komme oss hjem. Jeg hadde dessverre ikke med kameraet mitt, så det eneste jeg har å by på i dag er noen selfies jeg tok raskt i dag.

Jeg har forresten åpnet snapchaten min, så hvis du ønsker å følge meg der legg gjerne til Alohaamad




Hva har du gjort i dag?

18 kommentarer

Siste innlegg