IS IT REALLY OVER?

Jeg kan ikke tro at denne helgen allerede er over. De 2 siste dagene har gått så fort at jeg virkelig trenger en liten hviledag denne søndagen. Det er èn ting som popper opp i hodet mitt på grunn av dager som dette som går så fort, og det er at jeg har storkost meg så mye at tiden har forsvunnet. Det er hva som skjedde denne helgen. På fredagen brukte jeg alt for lang tid til å finne ut av hva jeg skulle ha på meg før jeg skulle gjøre meg klar til stengevakten på Urban. Jeg trodde all black antrekket skulle bli stygt og ganske kjedelig, men det endte opp med å bli et av tidenes favorittantrekk (!!!!). Etter stengingen ble jeg hentet av Ida og Kinga for å ha en koselig kveld på Cafè Riis med iskaffe og gulrotkaken jeg har snakket så mye om. En veldig fin måte å avslutte en fin kveld på! Men den sluttet egentlig ikke der, for etter cafè besøket, dro jeg hjem til Ida hvor vi bare slappet av frem til klokken hadde blitt for mye og jeg måtte komme meg hjem for å få i meg litt søvn. Dagen etter skulle jeg åpne på Urban, altså i går på lørdagen. Det gikk virkelig fort den dagen, før jeg visste ordet av det hadde jeg bare hivd i meg middagen hjemme før jeg ble hentet av Ida og Kinga.

Planene for lørdagen var å dra på kino med resten av gjengen i Oslo for å se filmen The Revenant. Jeg ble helt sjokkert over hvor stor kinoen var på Grünerløkka, og ikke minst hvor mange mennesker som var der. Jeg tror jeg sa “wow, så mange det er her” sikkert 50 ganger, og ble helt drittunge da jeg så godteri utvalget der. Bare dette var en opplevelse i seg selv. Forventningene jeg hadde til filmen vi så var litt blandet, men den var mye bedre enn hva jeg trodde. Jeg håper virkelig Leo får sin Oscar nå, for den er fortjent skal jeg si dere.

Denne søndagen skal jeg slappe av så mye jeg kan, for uken som er i vente er det MYE som skal skje på få dager. Can’t wait!!





Cardigan, genser & caps fra Urban // Bukse fra TopShop // Sko fra Nike // Klokke fra Larsson&jennings

Hvordan har din helg vært?

– Ikke glem å legg meg til på snapchat; Alohaamad!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg