ANTREKK: BEIGE, BLACK AND DENIM

I dag hadde jeg og venninnene mine noen store planer for dagen. Det hele startet med at klokken ringte 08:40, og jeg bokstavelig talt spratt opp av sengen for å rense ansiktet mitt raskest mulig så det fikk puste litt før jeg la sminken. Hvis det er noe jeg bruker lang tid på å ordne, så er det øyenbrynene mine. Men i dag trengte jeg ikke å fikse dem siden jeg skulle nemlig inn til Oslo med jentene for å fikse bryna der. Det var ikke før senere på dagen, men vi tenkte å slappe litt av i Oslo når vi først var der. I det jeg satt meg inn i bilen klokken 10:00, fikk vi beskjed om at timene våres hadde blitt utsatt til en annen gang pga personlige grunner. Det var litt kjedelig, men absolutt forståelig! Da tok vi heller en dag her hjemme, hvor jeg også fikk tatt antrekksbilder til bloggen med hjelp av min bestie Ida.

Jeg har egentlig sinnsykt mange kåper/ jakker, men finner jeg èn favoritt er det den som blir brukt mest. Jeg har derfor lyst til å prøve å variere litt mer mens jeg kan, før det er for varmt ute til å bruke alle de fine kåpene. Da kommer jeg til å klikke på meg selv for å bare ha gått med svart og blå kåpe denne vinteren. Så nå er det bort med dem (forhåpentligvis) og inn med gamle favoritter. Kåpen jeg hadde på meg i dag kunne ikke engang Ida huske var så fin, så det sier litt om hvor dårlig jeg er på å variere på ytterjakkene. Den er veldig lys, så jeg ville derfor ha litt kontraster + det lille ekstra. Da endte jeg opp med all black, men med en liten smak av denim rundt hoftene og mine favoritt sko denne vinteren fra Nike. Disse skoene er faktisk noen av de varmeste skoene jeg har, og er mye tykkere enn vanlige sneakers – så ja, jeg overlever vinterkulden med disse.







Kåpe fra Vivikes // Genser fra Urban // Skjorte fra Obey // Bukse fra TopShop // Sko fra Nike // Veske fra River Island // Solbriller fra Asos // Klokke fra Triwa

Hva synes dere?

11 kommentarer

Siste innlegg