GØTEBORG

I natt sov jeg nesten ingenting, jeg var for spent, for nervøs, for nysgjerrig og for gira til å klare å slappe av i kroppen. Men jeg sovnet til slutt, men kanskje ikke lenge nok. Litt søvn er bedre enn ingenting! Jeg startet morgenen med å ta meg en lang og varm dusj, deretter forsette pakkingen min. For i dag skulle jeg nemlig til Gøteborg med søsteren min. Vi skal bare være her for 1 natt, og trengte derfor ikke så å ha med oss så veldig mye bagasje. Det holdt med 1 sekk, 1 veske og 1 liten koffert for oss søstrene. Det er helt utrolig, men jeg klarer aldri å være effektiv med å pakke kofferten – for jeg må ta det rolig, ta den tiden jeg trenger slik at jeg ikke glemmer igjen noe hjemme. For da man har dratt, er det rett og slett for sent. Toget vårt fra Moss gikk 13:44 og grunnen til at vi tok dette tidlige toget er fordi vi uansett ikke var i Gøtebrorg før 17:00. Det er litt deilig å ha litt tid i denne byen når man først er her, men det eneste vi rakk før vi måtte til hotellet var å få i oss litt mat. Nå er det ny episode av The Shannara Chronicles som står for tur, litt nattmat og deretter natten på oss, før det er tidlig opp i morgen.

I morgen er det en spennende dag i vente, og jeg klarer knapt å vente med å fortelle dere om hva som foregår og hva som faktisk skal skje! Dette har jeg holdt hemmelig i over 1 halvt år, og det skal jammen meg bli godt å fortelle dere hva jeg har holdt på med den siste tiden. I mellomtiden får dere kose dere med litt bilder fra turen;












Kan du gjette hva det er som jeg skal fortelle dere i morgen?

8 kommentarer
    1. Åh smukke dig! Tænkte på om du har bleget dine tænder? Jeg kunne nemlig godt selv tænke mig at gøre det.. <3

    2. Ano: Hei du!! Tusen takk. Jeg bleker dessverre ikke tennene mine, men den perioden jeg gjorde det brukte jeg SmileLab som jeg er veldig fornøyd med 😀 Jeg er bare så lat at jeg ikke gidder å bleke de, selvom jeg gjerne skulle gjort det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg