ANTREKK: RED, DENIM AND BIG HAIR

I dag var Ida så snill og kunne kjøre meg til jobben, mens hun skulle ut på farten selv. Så det var kjempedeilig å kunne bruke lang tid på morgenen i dag, for jeg sovnet virkelig ikke før 01:30 i dag og stod opp igjen 07:25. Jeg klarer aldri å sove godt de dagene jeg skal jobbe, fordi jeg er livredd for å komme forsent selvom det aldri har skjedd. Må lære meg å slappe av mer, så kommer den gode søvnen tilbake tror jeg! I omtrent 1-2 uker har jeg hele tiden sagt “i morgen skal jeg ha håret sånn” og aldri skjedd før i dag. Jeg hadde så god tid at jeg fikk kreppet håret mitt med en spesiell tang jeg har hatt en stund. Jeg sliter veldig med å få volum i det lange håret mitt, så denne tangen hjelper veldig på det! Jeg hadde faktisk glemt hvordan det var å ha så “stort” hår med masse volum, but I loved it. Litt mye hår som gikk i ansiktet mitt i hele dag, men det får bare være hahaha. Jeg kommer nok ikke til å gjøre dette så ofte med håret mitt iogmed at det tar så lang tid å få det til, men de gangene jeg har tid kommer jeg til å slå til med denne frisyren, bare med en liten tvist maybe. Har man volum i håret blir det uansett finere om det så er i en hestehale eller en rotete dott, som jeg har det nå.

Siden jeg jobbet på Urban i dag, slo jeg til med et laidback antrekk som bestod av hullete jeans og rød bomberjacket. Jeg kommer meg virkelig ikke over denne Adidas basillen, og fikk nylig tak i den røde jakken i sort også. Jeg har lett etter den SÅ lenge, men har vært utsolgt hele tiden frem til en uke tilbake omtrent. Endelig er den min, og jeg skal style den opp og vise den på bloggen i løpet av denne uken tenkte jeg. Jeg håper bare været blir litt bedre, for nå er det bare regn og klin ute.

På bildene under har jeg forresten på meg min nyeste MAC leppestift Verve!






Bomberjacket fra Adidas // Genser fra As Well As // Bukse fra Dr.Denim // Sko fra Nike // Klokke fra Larsson&Jennings

Hva synes dere?

32 kommentarer

Siste innlegg