FAVORITES FROM NELLY

Nå begynner det snart å bli 1 mnd siden sist jeg la ut godbiter fra Nelly, og jeg har tenkt at det er nok å gjøre det kun èn gang i mnd og ikke flere. Jeg husker jeg hadde en periode der jeg tok helt av med disse innleggene med Nelly, at det ble så mye at jeg kuttet det ut. Men de har så mye fantastisk fint der at det MÅ vises frem. Så en avtale med meg selv, og til dere; Ikke mer enn èn gang i mnd. Mye kan skje på 1 mnd og det har det jaggu meg gjort på nettbutikken deres. Jeg følger dem på Instagram, og fikk med meg at de får TopShop på Nelly i Danmark, Sverige og i en til – men ikke Norge. Hvor irriterende er ikke det??? Ikke nok med at TopShop ikke sender til Norge fra før av, men når det dukker opp en liten mulighet via Nelly, dropper de Norge. Innmari kjedelig for oss som liker mye av det dem har på TopShop, men sånn er det haha. Det er kanskje like greit de ikke får inn det i Norge, for da hadde jeg gått bananas tror jeg. Det gjorde jeg nemlig de gangene jeg var i London…

For å ikke bable for mye nå, så tenkte jeg å vise frem favorittene mine fra nettbutikken deres. Mens jeg sjekket det ut, dukket det opp et tilbud de har satt i gang med fra og med klokken 18:00 i dag. Det er nemlig at hvis du trykker deg inn på nettbutikken deres her så får du 20% rabatt på alle NLY Brands ved bruk av rabattkoden “NLYBRANDS”. Litt greit å dele den med alle, i tilfelle noen ikke har fått det med seg 🙂


1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER

7 HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER

Noe dere likte?

// Adlinks

9 kommentarer

Siste innlegg