SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN

Hvem er Madeleine i vennegjengen?
– Jeg vil si at hun er den sprudlende jenta som aldri er sur eller lager drama.

Er hun storspiser og hva slags mat liker hun best?
– Hun er ingen storspiser akkurat, for det ender som regel med at jeg spiser opp halve tallerken hennes enten vi er ute på restaurant eller ikke. Hun ELSKER definitivt fløtegratinerte poteter, pasta med fløte og kikkoman eller bare pasta med bernaisesaus. Hun kunne spist dette til alle måltider. Når vi er ute og spiser går det som regel alltid i pepperbiff eller lasagne. Det er vel klassikerne hennes.

Skostørrelse?
– Som oftest 37, noen ganger hender det også at hun må ned til 36,5 eller opp til 37,5.

Favoritt kjendis og tvprogram?
– Kardashians eller Masterchef kanskje? Hun ser for det meste på filmer/serier.

Favoritt sang?
– For øyeblikket er det Whole Lotta Lovin – Dj Mustard

Hvordan er Madeleine i fylla?
– Hun er den som alltid danser og synger av full hals, men likevel har kontroll. Svært sjeldent for full eller dårlig.

Hvor ofte trener Madeleine?
– Det varierer veldig. Hun kan ha treningsfri i 1 mnd, til og plutselig trene 3-4 ganger pr. uke. Med andre ord, veldig varierende. Kommer helt an på om jeg er treningsmotivert, om hun er det, om vi har tid osv. Men hun er veldig flink til å prestere når hun først kommer seg dit.

Har hun kjæreste eller noen i kikkerten?
– Nei, det har hun ikke. Men det er vel alltids noen i kikkerten.

Hva er hennes beste kvalitet?
– Det jeg liker aller best med Madeleine er at hun ALDRI er sur, og henger seg ikke opp i små bagataller. Vi har aldri hatt noen krangel, og det kan jeg ikke se for meg heller. Hun er alltid inkluderende og forståelsesfull.

Hva er hennes verste uvane?
– Hun biter negler, og har en tvang om at neglene ALLTID må være 100% stelt og nylakkert, og at hun sprayer seg med parfyme, bodyspray og tar på deo opptil flere ganger om dagen. Det er egentlig ikke noe negativt ved det, men det er en tvangstanke jeg ikke forstår meg helt på til tider. Hun har også en uvane med at hun må ha smør 110% i alle kanter og hjørner på brødskiven ellers takler hun ikke å spise den.

Favoritt Kardashian/Jenner?
– Kendall Jenner

Er det noen rare ting Madeleine sier?
– Ikke annet enn at hver gang hun skal være seriøs og si noe hun virkelig mener, så sier hun “tingen er at”, når det engang ikke er snakk om en ting. Haha.

Hvis du skulle ta med Madeleine på hennes drømmedag, hva ville du gjort?
– Tatt hun med på en plass med evig antall hunder

Hva bruker hun mest penger på?
– Hmm, mat kanskje? Hun er veldig glad i å nyte god mat og snacks. Man skulle tro hun brukte mye penger på sko/klær, men hun får det meste sponset. Så hun er ganske heldig sånn sett. Misunner virkelig den innsasten hun gjør hver mnd når det kommer til sparing.

Anser du henne som lat?
– Både og. Hun er veldig glad i å ligge hjemme og late seg fremfor å gå ut.

Hva tror du hun ville passet å jobbe som?
– Vanskelig å si. Men jeg vil tro noe innenfor markedsføring, fotografering, modell, mote eller regnskap, faktisk.

Er hun lett å bli kjent med?
– Jeg vil si hun er lett å være med, for hun kommer overens med de fleste. Men ikke like lett å komme helt inn på henne, og det tviler jeg det er mange som gjør.

Hvordan ser en vanlig dag ut for henne?
– Hvis man ser bort i fra de dagene hvor hun jobber på Urban, så våkner hun rundt 12 og tilbringer mesteparten av tiden hjemme i sengen eller foran pcn. Ettersom hun er blogger og i tillegg elsker å være hjemme. Ellers er hun for det meste med meg, eller ute på bloggrelaterte ting.

Hva er planene hennes for fremtiden?
– Hun tar en dag av gangen, og ønsker ikke kaste seg ut i et studie hun ikke er 100% sikker på. Hun tjener godt på bloggen, og har opptil flere muligheter der for øyeblikket som hun ønsker å fokusere på. Urban er også et sted hun trives veldig godt, så pr. dags dato så ønsker hun å fortsette med dette.

Hvordan gikk det med opp i vekt prosjektet?
– Det er lettere sagt enn gjort. Hun har hatt perioder hvor hun har prøvd å gå opp, men med den syke forbrenningen hennes så er det nok veldig drastiske tiltak som må til. Men tror hun holder seg på en stabil vekt om dagen, og den går i hvert fall ikke nedover.

Hvordan er det å være bestevenn med en kjent blogger?
– Det er ikke sjans for oss å gå igjennom for eksempel Oslo uten at noen kjenner igjen Madeleine og vil ta bilde, men det er jo alltids bare hyggelig. Det har jo også ført til at jeg har blitt litt “kjent” pga henne. Hun får jo også veldig mange goder via bloggen som jeg også får benyttet meg av. Så klager jo absolutt ikke på det. Eneste negative til tider er det at jeg føler på at hun må blogge hver dag, og at jeg/vi blir stresset om vi ikke har fått tatt bilder i løpet av en kveld osv. Blir faktisk litt påvirket av bloggen og tenker ofte at vi må gjøre noe som er kult å vise på bloggen, eller at jeg føler jeg må sminke meg selvom vi egentlig bare skal slappe av. Men jeg hjelper til mye på bloggen både som fotograf og sjåfør, og ikke minst ideer. Så vil tro jeg er en god bloggvenninne?

Beskriv henne med 3 ord
– Omtenksom, glad og trofast.

Er dere like som personer?
– Vil si at vi både er like og ikke. Vi har veldig mye til felles, men samtidig ikke. Det er nettopp det som er så bra, for da kan vi motivere hverandre til ting som den ene ikke er like flink til.

Hvordan er Madeleine når hun er sur?
– Det er hun faktisk aldri, så det kan jeg faktisk ikke si noe på.

Kan dere ha video sammen?
– Det kan vi helt sikkert få til. Bare å komme med forslag til hva vi eventuelt kan gjøre.

Hvor høy er Madeleine?
– 165cm

Hvor mye veier Madeleine?
– Føler det er et spørsmål som er privat, så det ønsker jeg ikke å svare på. Hun skrev det for en stund siden på bloggen og da ble hun beskyldt for å øke kroppspresset, så dropper det denne gangen.

Hvilken egenskap med Madeleine verdsetter du mest?
– At hun er 100% til å stole på, og det er jeg ikke i tvil om.

Hvis Madeleine skulle reist ut på en øy, hva hadde hun tatt med seg og hvorfor?
– Lipgloss/lepomade, deo, parfyme og solbriller ville vært første pri. Hun er rett og slett avhengig, så derfor.

Har madde tenkt å flytte for seg selv snart?
– Det er vel en stund til tror jeg. Hun liker seg veldig godt hjemme og ønsker å spare godt med penger før den tid. Hun ønsker heller og kjøpe enn å hive penger ut vinduet på å leie. Selvom jeg gjerne skulle ønske jeg bodde med hun.

Hva liker Madeleine ved gutter?
– Hun liker gutter med langt hår, markert kjeve, en som er morsom og har en spesiell/egen klesstil, og ikke minst at han er til å stole på.

Hvordan møttes dere to?
– Det husker jeg faktisk ikke helt, men jeg tror det var via den fjortisstiden hvor alle festet sammen.

Har hun opplevd mye vi ikke vet om?
– Hun har vært igjennom mer enn dere kan tenke dere, og det skal jeg ikke gå inn på siden det er veldig privat.

Hvis noen nevner hun, hva hadde vært det første de tenker da?
– At hun er veldig hyggelig, sosial og morsom å være med.

Er det noe hun ikke liker ved seg selv?
– Operasjonsøret, arret på magen pga fjernet ribbein og rumpa si.

Hva er det hun hater?
– Blir vel noe av det samme som ovenfor.

Er hun flørtete av seg?
– Næ, mer overhyggelig, som igjen noen gutter kan takle som flørting.

Har hun tatt noe i leppene eller fikset på nesen?
– Nei, det har hun ikke.

Hvordan glede hun, liksom hva blir hun glad for?
– Hunder uten tvil! Hun elsker dem og blir så lykkelig bare av å se dem.

Hvordan får man et bestevenn-vennskap til å vare?
– Det handler å være til å stole på, glede hverandre, bygge hverandre opp osv. Det er mange faktorer som spiller inn.

Skal hun reise noe i år?
– Helt sikkert. Regner med det blir en tur på oss i sommer. Enten til en storby eller et varmt sted for å slappe av.

Håper disse svarene var greie! Hvis det er noe mer dere lurer på, så er det bare å skrive i kommentarfeltet så svarer jeg etterhvert

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg