UPDATE DENNE HELGEN + ANTREKK

Torsdag: På torsdagen lagde jeg ett innlegg om mine favoritt øvelser, og blogget for det meste om hva jeg hadde gjort på treningen men ingenting mer. For dere som følger meg på snapchat, så fikk dere kanskje med dere at jeg gjorde noe 00:00 på natt til fredag. Jeg ville brått ha en liten forandring på håret, så jeg fikk moren min til å klippe av 10-15 cm av håret mitt så det stopper akkurat under brystene mine. Det ser ikke mye ut, men forskjellen er stor. Det er første gang på 8 år at jeg har hatt så her “kort” hår. Men jeg elsker det.

Fredag: Dagen min startet 07:15 av at alarmen min ringte og jeg skulle fikse meg til åpningsvakten på Urban. Siden jeg hadde en ny hårklipp ville jeg derfor stå opp ekstra tidlig for å krølle håret mitt og føle meg skikkelig fresh på jobben. Kvelden før hadde jeg fått hentet en ny pakke fra Junkyard, og en av produktene som kom var hettegenseren fra Adidas. Den har jeg siklet på i evigheter og det var derfor helt FAB å endelig få den. Etter åpningsvakten ble jeg invitert over på sleepover hos Linda sammen med Ida, og det ble derfor tacofredag, nye negler og mye prat som stod på menyen. For første gang på lenge, var det som om jeg sov i himmelen. Søte langhårete chihuahuaen til Linda sov sammen med meg i sengen, og den insisterte på å sove helt inntil meg hele natten. Jeg ble vekket flere ganger av at Leo kom krypende mot meg for å kose, men jeg var så lykkelig at jeg bare lo og sovnet igjen.

Lørdag: Jeg og Ida dro hjem etter sleepoveren for å gjøre oss klare for stenging på Amfisenteret vi begge jobber på. Jeg på Urban, og hun på Narvesen. Vi visste ikke hva lørdagskvelden våres skulle by på, men en ting hadde vi lovt hverandre og det var å være spontane. Planene var å bare bli hjemme i Moss og slappe av, men så tok vi en avgjørelse på å dra til Oslo å drikke der med Nadine og noen flere. På 10 minutter hadde vi pakket baggene, fått på oss antrekket og satt i bilen på vei ned til togstasjonen. Før vi visste ordet av det var vi ute på byen og hadde det kjempegøy med venner. Jeg har tvunget meg selv til å prøve noe nytt, nemlig å lære meg å like øl og rødvin – som er noe jeg hater like mye. Hittil går det bra, neste gang forhåpentligvis enda bedre.

Søndag: Vi dro på Espresso House hvor Julie jobber og tok frokosten der, før vi dro hjem til Nadine, tok en liten uventet lur og slappet av frem til vi skulle ta toget hjem til Moss. Denne søndagen har med andre ord blitt brukt til å komme seg etter gårsdagen. Men jeg kan ikke slappe helt av enda, for jeg må nemlig forberede meg til et møte jeg skal ha i morgen i Oslo, så ønsk meg lykke til!

Jeg skulle gjerne fortalt mye mer detaljert om hvor GØY jeg har hatt det denne helgen. Men siden jeg ikke kan skrive for mye, følg meg heller på snapchat Alohaamad – for mye av moroa blir fanget på bilder og filmer, believe me.








Genser fra Junkyard (sponset) // Bukse fra Dr.Denim // Skjorte fra Asos // Sko fra Nike // Klokke fra Triwa

Har dere hatt en fin helg & likte dere antrekket mitt?

13 kommentarer

Siste innlegg