MEETING IN OSLO

I dag har jeg hatt det veldig travelt, spennende og ikke minst gøy. Jeg hadde et møte i Oslo i dag på formiddagen, og trengte heldigvis ikke å dra inn alene siden Ida skulle til Oslo hun også. Derfor dro vi inn til Oslo sammen og deretter hvert vårt. Jeg hadde et lunsjmøte på kjelleren i Paleet, som jeg aldri har vært på før. Men jeg kan med en gang si det ikke blir den siste heller! Veldig dempet og avslappet stemning der. Møtet jeg hadde i dag var med mine sjefer fra Side2 som jeg jobber for, og en eventuelt samarbeidspartner som fremdeles er litt hemmelig. Møtet gikk kjempebra og jeg er kjempespent på hva dette blir til, for noe blir det i hvertfall! Eneste spørsmålet er bare hvor stort det kommer til å bli. Underveis tok vi en matbit, og uten at det kom som noen sjokk tok de flotte sjefene mine sushi – mens jeg overhodet ikke liker slikt, og endte opp med italiensk pizza. Det er noe jeg digget der vi spise, for selvom du sitter på en plass, kan du bestille mat fra de andre småresturantene rundt i kjelleren. Jeg orket ikke heeele pizzaen selvom det var tidenes lunsjmåltid, men jeg bare måtte ha plass til en dessert siden jeg er et dessert mennesket. Etter å ha sett på dessertmenyen endte jeg opp med pannacotta med en herlig saus og gode frukter til. Da den var spist opp var jeg ganske fornøyd!

Noen av de vi hadde møtet med dro tidligere enn meg og Tone, så etter vi var ferdig med å ha pratet litt osv på resturanten, ble jeg med tilbake til hovedkontoret til Side2. Jeg har nemlig ikke vært i det nye lokalet deres etter de flyttet, og det er nesten utrolig at jeg ikke har vært… Utrolig fint var det der, og jeg fikk hilst på både nye og gamle ansikter som var kjempekoselig. Jeg ble der i omtrent 30 minutter for å vente på Ida som straks var ferdig på skolen. Det som stod for tur var nemlig å ta en liten tur innom Karl Johan for å titte litt i butikker, og ta oss en matbit før vi dro hjem til Moss igjen. Etter god start på uken, føler jeg meg helt tom for jeg har nemlig null planer denne uken, så nå blir det å sette seg ned å planlegge litt hva jeg skal fylle disse dagene med.










Har du hatt en fin start på uken?

1 kommentar
    1. Hei
      Gi oss shoutout på bloggen din og få gratis shoutout på instgramen vårt @bloghood følg oss 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg