OBSESSED WITH THIS OUTFIT

Den siste tiden har bestevenninnen min Ida hatt en smak for kjoler og strømpebukser med sneakers til. Veldig basic og pent! Det var så ufattelig pent på hun, at jeg følte for å prøve ut noe nytt, og derfor noe i samme duren – med litt mer meg. Jeg egentlig HATER å gå med strømpebukser, men til dette antrekket jeg satte sammen elsket jeg det over alt på jord. Dette antrekket skal jeg uten tvil bruke igjen på våren og sommeren uten strømpebukse. Siden jeg tok en åpningsvakt på Urban, er det selvfølgelig viktig å representere butikken våres gjennom klesstilen – derfor veldig bra hvis vi har på oss klær derfra. Så siden jeg er bitt av denne Adidas-basillen ble det den populære svarte jakken, hvit hullete kjole fra TopShop og hvite Nike sneakers til. I tillegg så vet dere hvordan jeg er med nakne håndledd, altså det skjer bare ikke. Derfor ble det min kjære favoritt gullklokke som freshet opp antrekket litt ekstra i dag. Men antrekket var ikke det eneste jeg planla godt i forveien i går kveld. Jeg bestemte meg nemlig for å stå opp 07:15 i dag, istedenfor 07:30/ 07:45, for å ha god tid til å tegne på dipliner, just in case jeg failer som vanlig. Men det gikk plettfritt i dag også??? Jeg forstår virkelig ikke hva det er, brått har jeg flaksen på min side om dagen og det elsker jeg. Jeg kjørte på med en litt tynnere dipliner i dag, noe som falt litt mer i smak enn den tykke jeg tegnet på sist. Men et spørsmål jeg stiller meg selv hver gang jeg tegner på denne diplineren er HVOR lang den egentlig skal være? Jeg beregner lengden utifra hvor lange vippene mine er, så jeg tegner alltid på diplineren etter jeg har påført mascara, mens jeg vet at andre gjør det først.

Nå må jeg faktisk pakke ned treningsklær osv, for nå skal jeg nemlig ta en styrkeøkt nr 2 denne uken! Ha en riktig god kveld.

Jakke fra Junkyard (sponset) // Kjole fra TopShop // Sko fra Nike // Klokke fra Larsson&Jennings

Hva synes dere?

46 kommentarer

Siste innlegg