KONKURRANSE: VINN VALGFRI PRODUKTER FRA JUNKYARD TIL EN VERDI AV 1500 KRONER

Denne helgen her at gått så det suser, og det er grunnen til at det har blitt dårlig blogging denne helgen. Men jeg tenker at jeg heller vil ha gode innlegg, enn dårlige.. Det er skremmende med tanke på hvor bra de siste innleggene mine har slått an, jeg har ikke lyst til å ødelegge det med et dårlig innlegg da. Men alle bloggdager kan ikke være like gode! Dette innlegget jeg poster nå skulle egentlig ut tidligere denne helgen, men det ble utsatt litt og derfor publiseres det først nå. Det er vel ingen bedre måte man kan starte mandagen sin på, enn å kjøre i gang en ny konkurranse?


I samarbeid med
Junkyard, som er mine faste samarbeidspartnere, kan DU få muligheten til å vinne valgfri produkter til en verdi av 1500 kroner. Nyhetene strømmer inn på nettbutikken deres om dagen, og dette gavekortet vil derfor komme godt med til den heldige vinneren som da trekkes om 2 uker. Konkurransen er for både gutter og jenter, i tillegg til at du kan melde deg på så mange ganger du bare måtte orke for å øke vinnersjansene dine.






For å delta må du:



Like Facebooksiden til Junkyard Norge
her.



Like Facebooksiden til bloggen min
her.



Følge @junkyardnorge på Instagram.



Følge @madeleinepedersenn på Instagram



  Legge igjen mailen din slik at vi får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

Likte du denne konkurransen?

576 kommentarer

Siste innlegg