BRA START PÅ UKEN

Planene for gårsdagen var først og fremst at jeg og søsteren min skulle rydde litt i leiligheten til farmor, siden den endelig har blitt solgt. Farmor gikk som sagt bort i sommer, og hver eneste gang vi går bort til leiligheten venter jeg fremdeles på den gode klemmen jeg alltid fikk av hun da vi kom på besøk. Det er virkelig så rart og trist å se leiligheten så tom. Savnet er stort etter både hun og farfar gikk bort, men man må ikke glemme å fokusere på de gode stundene vi hadde sammen. Jeg og søsteren min fant så mye morsomt da vi ryddet, nesten så man følte at man ble bedre kjent med dem. Vi brukte lang tid på å rydde og gå over ting, men etter det var gjort så var det deilig å ha fått det overstått. Det neste som stod for tur etter dette, var å komme seg ned på treningssenteret for å ta ukas første styrkeøkt. Men jeg kom meg aldri så langt og ble heller en sleepover hos min bestevenn istedet. Da er det vel greit?

Jeg og Ida hadde alarm på til klokken 10:00 i dag, siden vi hadde lagt store planer for dagen. Linda fylte nemlig år i dag og vi bestemte oss like greit for å dra inn til Oslo å feire bursdagen hennes der, på resturanten som heter Olivia. Men før vi kom så langt, dro vi hjem til meg når klokken var nærmere 11:00, lagde oss god eggomelett med rundtstykker til frokost, tok en liiiiten pause og deretter startet med å fikse oss. Da alle tre av oss var klare for å dra til Oslo, var første stoppet Smoothie Exchange som Ida er avhengig av, bokstaveligtalt. Mens vi koste oss med den i hånden, tok vi turen igjennom Karl Johan for å titte litt før vi bestemte oss for å spise middag. Da vi kom oss til resturanten på Aker Brygge slukte vel så og si alle den gode maten, men likevel hadde vi plass til dessert selvom vi nesten sprakk av å være mette. Jeg har sagt det før, men sier det igjen; Jeg går ingen steder uten å ha spist dessert, for det er det beste.

Jeg hadde dessverre ikke med kameraet mitt, men fikk tatt et par bilder med iPhonen. Noen ganger handler det ikke om kvaliteten, men øyeblikkene si:

Så det ikke koselig ut & har du gjort noe gøy i dag?

Ikke glem å følg meg på Snapchat – legger ut snaps hver dag: Alohaamad.

16 kommentarer

Siste innlegg