WHAT A WHITE DAY

Jeg vet ikke hva som har skjedd med kroppen min den siste tiden, men jeg har hatt så uendelig med energi at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av den. I går for eksempel, så startet jeg dagen med en åpningsvakt på Urban som gikk kjempebra. Selvom jeg var sliten etter jobben, hadde jeg pakket med meg treningsbagen fordi jeg skulle være flink å trene etter jobben, noe jeg faktisk gjorde. Det ble en styrkeøkt på nesten 2 timer siden jeg tok meg god tid til å gjennomføre alle øvelsene ordentlig. Da jeg sa meg ferdig og skulle gå ned trappene, var det så bena mine sviktet og ikke klarte å ta meg imot.. Men det stoppet meg ikke fra å faktisk GÅ hjem i halveis regn og snø. Med musikk i ørene, så stoppet det meg ikke. Jeg holdt på å gå på snøra flere ganger, og med de gelè bena mine etter treningen var det bare sykt at jeg ikke endte opp på bakken. Følelsen av å endelig komme meg inn døren, dusje og legge meg i sengen var så himmelsk at jeg dessverre lukket øynene før jeg kanskje skulle gjort det… Så grunnen til null blogging i går var rett og slett fordi jeg var så sliten, og det var vel kroppen sin måte å si ifra at jeg burde sove litt. Det er kjempegøy å ha mye på planen, men man må virkelig ikke glemme å ta det litt med ro.

Det var en god følelse av å kunne sove ut i dag, og bare se frem til hva dagen hadde å by på. At det var mye snø ute å se, var kanskje ikke beste måten å starte dagen på med tanke på at jeg er veldig lei snø. Den kommer og går, som gir meg en følelse av at våren aldri vil komme. Jeg er rastløs etter varmere vær! Til tross for at det snødde ute, tok jeg turen ned til byen for å møte min kjære kusine som jeg ikke har vært med på evigheter. Vi tok en iskaffe og gulrotkake på Cafè Riis som ikke slo feil på en dag som dette. En veldig avslappende, men koselig onsdag med andre ord.

Hvis noen lurer så har jeg på Velvet Teddy fra Mac på leppene.

Hva har du gjort i dag?

21 kommentarer

Siste innlegg