WE DID IT AGAIN

Huff, den siste tiden har det blitt mange cafè besøk. Men det er bare så innmari koselig, at man ikke kan si nei! Hele atmosfæren der, de du er der med og det du spiser – alt er så bra. Man blir ikke forstyrret og man snakker i en all evighet om alt og ingenting. Så….. I går, gjorde jeg og Ingvild det igjen. Men denne gangen var det fryktelig spontant! Hun spurte meg tidligere på morgenen om jeg ville på cafè med hun, og det ville jeg såå gjerne men på grunn av møtet jeg skulle i kunne jeg ikke. Etter 30 minutter og 1 ny melding på iPhonen ble møtet utsatt til i dag og da var det på med sminken og antrekket, for så å komme meg ned til byen med Ida. Ingvild tok toget fra Oslo, siden hun studerer der så jeg endte opp med å henge alene i byen i ca 1 time. Grunnen er ganske teit egentlig, men jeg forteller det likevel. Ingvild var ikke i Moss før 13:00, mens Ida startet på jobb klokken 12:00. Noe som betydde at jeg hadde sjansen til å sitte på ned enn å måtte ta taxi eller buss. Dette er ikke akkurat noen hemmelighet, men jeg er redd for å ta buss alene og finner derfor alltid andre løsninger. Kanskje kalle det en mild angst for å være alene i en buss hvis det går an å si? Det er uansett teit, I know but I can’t help it.. I mellomtiden holdt jeg min kollega fra Urban med selskap, frem til Ingvild kom.

Vi hadde ikke snakket noe særlig om hvilket cafè vi skulle på, men endte opp med at vi dro på en cafè vi ikke hadde vært på før. I hvert fall ikke sammen! Så derfor litt morsomt å teste ut nye menyer osv fra andre steder enn det samme gamle (selvom gulrotkaken fra Cafè Riis aldri slår feil). Vi dro på cafèen Brandstrup og tok en liten lunsjdate der før vi begge hadde andre planer for tur. Jeg virkelig elsker at jeg har fått så god kontakt med Ingvild igjen, og nå som vi begge blogger har vi såååå mye på lur allerede. Da daten var over, dro jeg bort på Ditt Treningsenter for å ta en styrkeøkt der før jeg sa meg fornøyd og dro hjem igjen. Da stod det en ny episode med Pretty Little Liars, The Shannara Chronicles og Catfish the TV-show for tur med storesøsteren min. Ganske innafor!!

Gjorde du noe koselig i går?

9 kommentarer
    1. Hei!
      Skal flytte til Moss etter videregående, så er litt nysgjerrig på hvordan Moss er. Lurte på om du kunne fortelle litt om byen; hva butikker dere har, resturanter og lignende. Skal bo der i 1 år!:-)

    2. Emilie: Hei du! Så spennende, herregud 😀

      Jeg er født og oppvokst her, og Moss er en perfekt by å bo i for de som liker litt liv i helgene men også en veldig rolig hverdag. Vi har 3 store senter i Moss som er Mosseporten, Amfi og Rygge storsenter. Vi har de basic butikkene alle har som bikbok, urban osv osv – skal du ha dyrere merker så må man inn til Oslo eventuelt. Av resturanter så er det både resturanter på disse senterene – men de fineste vi har som jeg kan anbefale er Afrodite, La Gondola & Divinum. Moss er virkelig byen for dem som liker å slappe av, og ikke liker det veldig folksomt. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal skrive, men hvis det er noe du lurer på så bare spør i vei! Jeg kan svare på et spørsmål i hvertfall. Jeg bor hjemme fremdeles, men da jeg skal kjøpe leilighet så tror jeg jammen jeg blir boende i Moss 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg