KONKURRANSE: VINN 3 PLAGG FRA XX-XY BY MADELEINE PEDERSEN

Fremover nå er det en morsom tid i vente, spesielt for dere følgerne! Fra og med i dag av, kommer det til å bli kjørt igang flere konkurranser hvor dere kan vinne produkter fra kolleksjonen min som jeg designet i samarbeid med Junkyard XX-XY. Fremdeles helt uvirkelig å tenke på at jeg har vært med på å designe dette, men derfor helt forbanna gøy at jeg nå kan trekke en heldig vinner som kan vinne noe jeg har lagt hardt arbeid ned i. Før jeg går over til selve konkurransen må jeg bare takke dere alle for støtten dere har vist meg for denne kolleksjonen. Skulle gjerne gitt dere alle sammen en god og varm klem!


For å delta i konkurransen må du:






Følge @junkyardnorge på Instagram.



Følge @madeleinepedersenn på Instagram.



Linke opp til dine 3 favoritt plagg fra kolleksjonen min og lime dem inn i kommentarfeltet her.



Legge igjen mailen din slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.






Link til kolleksjonen
HER.

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET!

Likte du denne konkurransen?

146 kommentarer

Siste innlegg