MY LATEST OUTFITS PART II

Vinneren av Junkyardkonkurransen er: Victoria Gratulerer så mye til deg! Du vil bli kontaktet på mail veldig snart.


Denne helgen var for meg bare vært kaos med tanke på at jeg har vært syk, det var vært mye jobb samt at jeg prøvde å være litt sosial i går. Den siste uken som jeg har vært syk, har jeg kun dratt på jobb og deretter dratt rett hjem for å legge meg og slappe av. Energien min har vært forsvunnet i alt for lang tid nå, at jeg i går ble rastløs etter å være litt sosial selvom jeg ikke har blitt helt frisk. Litt uggen i formen enda, og litt forskjølelse å fremdeles se men feberen er borte og det er jeg så glad for. Det endte opp med at jeg drakk med noen venner i går og hadde det veldig gøy, men til tross for at jeg ikke var helt frisk ble det litt tidligere natten på meg enn vanlig. Jeg er i hvert fall veldig glad for at jeg ble med ut i går, kroppen min hadde ikke klart å bli sengeliggende èn dag til. Nå til uken jobber jeg heldigvis bare 3 ganger på Urban, så da har jeg masse tid til å bli frisk og bli bra på bloggfronten igjen. Her er det nemlig halspastiller for alle penga! Helt vilt hvor mye man savner å være frisk og flink på bloggfronten da man først er syk, men det skal det bli orden på denne uken. Nå har jeg vært syk lenge nok synes jeg.

Jeg kom på at det er en liten stund siden sist jeg oppdaterte dere med mine siste antrekk. Det er et innlegg som faller veldig i smak når jeg leser blogger, så forhåpentligvis liker dere det også. Det er vanskelig å holde kikk på alle antrekkene jeg poster på bloggen, med tanke på at jeg ikke har en evig forside med mange innlegg. Derfor er det på tide med en ny runde hvor jeg har samlet alle de siste antrekkene mine. Håper noen av dem har falt i smak hos dere!

Ha en riktig god søndag Det vil komme en instagramkonkurranse på @madeleinepedersenn veldig snart, så følg med der.

Hvilke antrekk likte du best?

36 kommentarer

Siste innlegg