EN GOD BLANDING

Før jeg la meg i går så gjorde jeg noe som fikk meg til å smile, nemlig å la være å sette på alarmen i dag tidlig. Det føltes så godt å kunne legge meg uten å sette på en alarm, og bare vite at i morgen så kunne jeg sove til jeg våknet av meg selv. Enda bedre var det da jeg våknet perfekt til Ellen Degeneres Show som jeg følger med på, it’s the best!! Jeg hadde virkelig en morgen uten noen planer, og derfor bestemte jeg meg for å lage noen planer. Jeg satte inn Ristorante pizza i ovnen, og hoppet i dusjen i mellomtiden. Da pizzaen var klar og jeg var nydusjet, satte jeg på den nyeste episoden av Pretty Little Liars mens jeg bokstaveligtalt lå og spiste i sengen. Det er helt grusomt å tenke på at vi fansen må vente 1 år på den siste sesongen av Pretty Little Liars, fordi slutten var bare for sjokkerende til at jeg kan vente så lenge… Etter ett avsluttende sjokk, begynte jeg å rydde rommet men ble aldri ferdig før jeg måtte fikse meg til byen. På ettermiddagen skulle jeg nemlig ned til byen for å ha en koselig medarbeidersamtale med sjefen min på Urban. Vi dro på Moment’s og tok oss en god matbit der. For første gang spiste jeg desserten før hovedretten fordi jeg ikke klarte å vente faktisk. Sånn er det å være et dessert-mennesket! Noen ganger starter man med det beste først, og det var egentlig bare ganske digg. Samtalen vi hadde var kjempe motiverende og fikk luftet så mange tanker at en ny gnist inni meg som selger kom fram under bordet. Det er en spennende tid i vente, og jeg har takket ja til mer ansvar på Urban som jeg gleder meg til å sette i gang med. Møtet gikk så fort at tiden fløy fra oss, brått var det kvelden og jeg skulle videre til den vanlige mathandelen med pappa. Det er faktisk høydepunktet i hverdagen min! Jeg bare elsker å handle i matbutikken, så mye at du aldri har hørt meg si nei til å dra på matbutikken før.

Jeg kjøpte meg nye sko for en liten stund siden som har hjulpet meg mye gjennom dagene. De er så fantastiske å ha på, og enda flottere å se på. Modellen heter Nike Juvenate, og jeg er virkelig frelst. Føttene mine har en så alt for stor kjærlighet for Nike sko, og denne gangen ble det en helt ny modell som jeg er så fornøyd med.

Hva har du gjort i dag & hva er ditt siste innkjøp?

19 kommentarer
    1. Idag har jeg fikset på blogg designet mitt i nesten hele dag, og tatt litt bilder 😀
      åh, den iskaffen frista noe så syykt! Håper du har hatt en fiiin dag.

    2. Går du alltid barbeint i skoene, eller bruker du ekstremt korte sokker? Ser så mye bedre ut, men får så sykt gnagesår av å gå barbeint .. Ballerinasokker faller bare av hælen min også

    3. HÆ!? Jeg så siste episode av PLL i forgårs, må vi seriøst vente et helt år på neste episode?? Jeg gråter inni meg.. Haha. Jeg håper du får en fin helg, søte deg <3

    4. Hei! Jeg vil bare kommentere bloggen din litt.. selv om den er kjempe bra så er det noe som irriterer meg litt, og det er at du har så sykt lange og “tunge” innlegg.. det blir så mye tekst og små ord at det er ikke mange som gidder å lese hele innleggene! et flott eksempel er krisssy.blogg.no, hun har kortere og flere innlegg, og ikke så masse små ord i tekstene sine! digger ellers bloggen og klesstilen din helt sykt!

    5. Anonym: Hei! Tusen takk for at du legger igjen en kommentar om dette. Men jeg prøver rett og slett bare å tilfredstille dere lesere. Enten er innleggene for korte eller for lange, og det er kun 100 ord som skiller mellom forskjellen. Men kan prøve å kutte litt ned! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg