ALBY

På fredagen fikk jeg fortalt dere litt kort hva jeg drev med den dagen, men det ble mer fokus på antrekk siden jeg ville ha ett eget innlegg om akkurat den dagen. Og hvorfor er fordi jeg knipset en del bilder, som gjør det koseligere å lese ett blogginnlegg – synes jeg i hvert fall. Ida og jeg hadde avtalt på forhånd at hvis det ble fint vær, skulle vi være flinke å utnytte det mens vi kunne. Det gjorde vi med glans! Den dagen hadde vi bestemt oss for å ta en koselig tur på Alby, som er et sted man kan gå fine turer og ta en matbit på cafèen som er der. Uten at vi hadde planlagt det, så vi ut som twins både på håret og antrekkene. Vi begge hadde beige kåpe, svarte bukser, svarte sneakers og krøllete hår. Det var nesten for likt at det ble litt distraherende. For da man så ned på den personen ved siden av seg, så det ut som oss selv. Det ble en gaaanske kort tur på oss, før vi kom frem til cafèen for å ta oss en god lunsj der. Jeg har bare spist der 2-3 ganger tidligere, så menyen var forsåvidt veldig ny for meg. Av alt jeg kunne velge mellom bestemte jeg meg for barnemenyen med softis og pannekaker, haha. Angrer ikke på at jeg tok det heller, for det var sinnsykt godt! Både hovedrett og dessert i èn rett. Vi satt ute og koste oss, frem til det ble litt kjølig siden solen gikk ned. Da dro vi hjem til meg hvor vi koste oss videre med litt snacks og tv!

I går hadde både jeg og Ida en sånn lat dag, så vi dro på Kiwi og handlet inn det vi trengte for å lage den diggeste iskremen. Jeg fikk sånn sykt cravings på alt mulig strøssel, så det ble både sjokoladesaus som stivner, oreokjeks, daimkuler og tuttifrutti strøssel. Gjett om det blir søndagsgodisen.

Har du hatt en fin helg?

11 kommentarer

Siste innlegg