SVERIGETUR

Søndagen ble alt annet enn en sløv dag for meg og Ida. Vi har i flere dager, kanskje uker, snakket om at vi snart må komme oss til Sverige for å handle litt mat og godteri. Det er liksom noe man bare er nødt til å gjøre minst èn gang i måneden. Nå som det også er påskeaften på lørdag, passet det perfekt å dra på Nordby Shoppingsenter for å handle inn godteriet der – selvom det er billigere i Norge for øyeblikket. Men det har seg sånn at det beste godteriet, finner jeg i Sverige og sånn er det bare haha. Da vi kom frem tok vi en liten runde på senteret før vi stoppet innom H&M. Der fant jeg siste plagget jeg bare var nødt til å kjøpe meg, nemlig pysjbuksen i Batman printet. For 1 uke siden kjøpte jeg undertøy og nattpysj som bestod av shorts og topp fra Batman-kolleksjonen. For dere som ikke visste det så er jeg Batman frelst. Det har jeg vært helt siden jeg var liten, og det er jeg fremdeles og kommer alltid til å være. Så etter ett spontant kjøp, så vi plutselig at de har fått Espresso House på senteret. Da tok vi en liten pause fra tittingen og koste oss med brownies med krem og iskaffe, før vi fortsatte harryturen.

Vi endte begge opp med å kjøpe flere påskeegg for å overraske noen vi er glade i, og kjøpte selvfølgelig til hverandre. Så det ble mye godterihandel på oss denne gangen, men med god samvittighet. Nå kan påskeaften bare komme, for jeg har masse godteri jeg må spise! Etter Sverige turen, dro vi hjem til meg og lagde en sen middag. Jeg hadde tenkt på poteter hele dagen, og etter å ha handlet inn megastore poteter ble det hjemmelagde gratinertepoteter og bearnaise på menyen. Lagde det i en så stor form at det blir middagen i dag også. Det passer meg helt perfekt.

Har du handlet inn godteri til påsken enda?

14 kommentarer

Siste innlegg