SHOOTING DAY

De siste dagene har jeg gjort mye koselig, og tatt livet ganske med ro nå i påsken som har vært ekstremt deilig. Jeg har tilbringet mye tid med bestevennen min og vi har gjort mye gøy sammen, som dere sikkert har fått med dere via snapchaten min. Jeg har knipset litt bilder fra disse dagene, men jeg tenkte å samle det til et eget innlegg i løpet av helgen og fortelle litt hva som har skjedd de siste dagene istedenfor at det skal bli for mye i ett innlegg. For i dag har jeg vært med på noe annet gøy!

I dag hadde jeg sagt ja til å være med på en fotoshoot i Oslo med et spesielt tema som jeg aldri har vært borte i før. Det var derfor ganske spennende med andre ord! Å prøve ut nye ting er kjempegøy, men også skummelt siden man må ha attituden til temaet korrekt. En venninne av storesøsteren min som heter Silvija hadde fått i skoleoppgave om å tolke denne oppgaven på sin måte, uten noen grenser. Hun lagde derfor sin egen kjole (til modellen, som da var meg) som ble vannvittig fin. Jeg hadde bare sett ett bilde av den, og det var da den ikke var ferdig. Så jeg så den ikke før i dag, og jeg gledet meg til å ha den på meg. Den har mange lag med stoff, som gjør den ganske guddommelig og det passet godt til temaet. Jeg ble sminket av Jenni, som hadde så sykt fasinerende hår at jeg måtte ta bilder av det. Supersøt jente som virkelig har greie på sminke. Vi hadde også litt ekstra hjelp av søsteren til Silvija, nemlig Lydia som sørget for å ta disse behind the scenes bildene i tillegg til at hun alltid passet på at jeg hadde snacks i munn – gotta love it.

Bildene kommer ut i starten av april, og da skal jeg selfølgelig dele dem her på bloggen.

Har du gjort noe gøy i dag?

12 kommentarer
    1. Du er så nydelig Madeleine! 🙂 Ikke bare utenpå, men personligheten din og hvordan du oppfører deg/behandler andre på er utrolig nydelig! Nå blir det sikkert litt masing igjen fra meg, men kommer du til å begynne med ukas favoritter? 🙂 Håper du har hatt en super påske, og får en super uke videre! <3

    2. Anonym: Ah wow… Dette betyr veldig mye å høre, spesielt som person. Det er selvfølgelig koselig å høre at folk kommenterer utseendet, men for min del betyr det å få ros for personligheten mer<3 Tusen takk! Og skal ta meg sammen og få til ukas favoritter, dessverre begynt å ha søndagen som en hangover-slappe-av-dag. Men skjerpings her!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg