WORKING MY ASS OFF

Dagene mine går stort sett i jobbing, trening og å være med venner. Så det er vanskelig å få tid til alt det man egentlig ønsker, for brått er 24 timer ikke nok timer til å gjøre alt man vil rekke på ett døgn. Noen andre som føler det samme? Jeg har nesten ikke hatt fri fra Urban, og ideène til hva man kan blogge om da fryser litt. Ukene fremover blir det i tillegg mer jobbing enn vanlig, så jeg bør sette meg ned og planlegge litt hvordan jeg skal få tid til alt. Anstrenge meg litt mer enn hva jeg har gjort til nå. Men i morgen har jeg endelig en fridag, så jeg skal prøve å gjøre litt ut av dagen og eventuelt se om jeg får til antrekksbilder. Været har vært ganske rart, det regner, blåser som bare pokker, er overskyet og brått pent vær på èn dag. Så det er nesten stafett å komme seg ut å rekke å knipse bilder for det dårlige været kommer. Men i morgen har jeg troa på at det skal bli en fin dag! I mellomtiden kan dere få se noen bilder jeg knipset på jobben på påskeaften før jeg skulle til mormor for å spise middag der.

Jeg har plutselig blitt kjempeglad i skjørt, som jeg var for kanskje 1 år siden. Såå enkelt og behagelig å ha på, men vinden tok meg nesten på vei til mormor. Brått hadde Marilyn Monroe i en nyere versjon dukket opp, heheh. Angrer virkelig ikke på det kjøpet av settet dere ser på bildene under, så søtt og enkelt!

Jakke, skjørt, genser & skjerf fra Urban // Sko fra Nike // Veske fra River Island

Har du mye å gjøre om dagen og hva synes du om antrekket?

8 kommentarer

Siste innlegg