ANTREKK: JACKET MADE BY ME, MYSELF AND I

Å ha en fridag var virkelig det jeg trengte! En dag hvor all energien som har vært til overs endelig kunne slippes løs. Hvis det er en ting jeg og Ida alltid gjør uansett hvor vi er på vei hen, så er det å ta turn up i bilen med våre favorittsanger og da går det hardt for seg. En av de beste tingene jeg vet om er faktisk å kjøre rundt og høre på musikk med Ida, den feelingen er amazing. Det ble en liten repeat i dag, og det var sååå godt!

Ida kom til meg siden jeg ikke hadde fikset meg ferdig, og i tillegg trengte jeg hjelp til hvilket antrekk jeg skulle gå for i dag. Da er det kjekt å ha litt hjelp når man står fast. Ikke alltid lurt å overtenke ting. Jeg endte opp med ett antrekk jeg er in love with. Spesielt frakken fordi den betyr noe helt spesielt for meg. Denne har jeg designet selv i samarbeid med Junkyard XX-XY. Jeg har aldri i mitt liv hatt en lang, grå frakk og da jeg fikk muligheten til å designe en jakke selv – så visste jeg nøyaktig hva jeg ville ha. Det ser dere resultatet av under. Jeg ville ha den veldig lang, men baggy så man får plass til store hettegensere under. Hvis jeg kunne endret noe på den, hadde jeg ikke endret noe fordi den er akkurat som jeg vil ha den. Det merkelige er at jeg var usikker på den i starten, og jeg forstår virkelig ikke hvorfor…

I feel so proud of myself.

Jakke fra Junkyard her // Hettegenser fra Adidas // Bukse fra TopShop // Caps fra New Era // Sko fra Noodles // Klokke fra Triwa

Hva synes dere?

8 kommentarer

Siste innlegg