F I L A

Nok en morgen startet med en åpningsvakt på Urban, og det gikk ganske raskt denne gangen som var knall! Nå skal jeg endelig ta meg en velfortjent helg, og en laaaang uke med fri siden jeg ikke jobber før til neste helg. Men selvom jeg har fri, så skal jeg reise bort på mandagen, så litt hektisk uke blir det. Jeg ser veldig frem til det, og gleder meg til å fortelle mer om hva jeg skal! Det får dere nesten vente til mandagen med å få vite. Mens nå har jeg ikke uendelig med tid å blogge siden jeg har to venninner som ligger i sengen min bak og venter på at jeg skal bli ferdig før vi kan komme oss videre. I kveld skal vi nemlig kose oss og bare ta det med ro, vet jo aldri hva det ender opp med men ender alltid opp med noe gøy!

Jeg har ikke vært så flink til å oppdatere dere med nye produkter jeg har mottatt i det siste fordi jeg har hatt så mye å gjøre, nesten vært for sosial si. Men med fridagen jeg hadde i går, knipset jeg igjen flere bilder til flere innlegg – de dagene er de beste. Så produktet jeg skal vise dere i dag, er fra det populære merke FILA. På shooten jeg hadde i Gøteborg i januar, så brukte jeg noen sko fra dette merke og de var fetere enn hva man skulle tro. Det endte til slutt opp med at jeg satt med disse skoene, og var ganske usikker på hva jeg syntes om dem. Men etter å ha testet dem, analysert dem grundig så er de egentlig fete. Det er bare veldig uvant å ha “klumpete” sko, i stedenfor en ganske smal passform som jeg har på alle skoene mine. Men det er noe ved dem som jeg bare virkelig liker.

Skoene er dessverre utsolgt for øyeblikket, men sjekk gjerne ut utvalget de har av FILA her.

Hva synes dere?

11 kommentarer

Siste innlegg