ANTREKK: BRIGHT WITH A TASTE OF BLUE

Akkurat i dette sekundet sitter jeg på toget og er på vei til Gøteborg sammen med Ida. Jeg skal nemlig på en ny fotoshoot i samarbeid med Junkyard som jeg gleder meg veldig til. Det er litt over 2 måneder siden jeg sist var i Gøteborg, og det skal bli gøy å komme tilbake dit. Sist jeg var der, hadde jeg med min storesøster – men denne gangen har jeg med min bestevenninne. Blir gøy for meg å se hvordan hun synes dette er, siden det er første gang hun blir med meg på en sponset tur. Men hun allerede har sagt at det føles ut som om hun skal til London, selvom det bare er Gøteborg. En av grunnene til at Ida er med på denne turen er fordi jeg trenger en som kan hjelpe meg med diverse ting det neste døgnet. Alt fra å være der for meg til å hjelpe meg med å ta behind the scenes bilder. Hun er jo den som alltid tar bilder av meg, så jeg kunne vel ikke funnet en bedre person til å gjøre denne jobben!

Før vi satte oss på toget til Gøteborg, var begge ferdig tidlig med å fikse oss og pakke ned det vi trengte. Derfor dro vi ned til byen og knipset mitt reiseantrekk, derimot litt bilder sammen og bestemte oss for å dra innom den nye Deli De Luca butikken vi har fått i Moss (!!!!!). Jeg tror INGEN aner hvor høyt jeg elsker Deli, og det er derfor crazy at det har kommet til i hjembyen min. Siden vi var så i ekstase prøvde vi ut is-sorbet, pizza, kake og spiste nudler før vi måtte dra videre. Bedre start på denne dagen kunne vi ikke fått tror jeg. Vi gikk derfra mette og fornøyde, og noen smaker rikere.

Jakke & skjerf fra Urban // Genser fra BikBok // Bukse fra Dr.Denim // Sko fra Noodles // Caps fra Adidas // Veske fra River Island // Klokke fra Larsson & jennings

Hva synes dere?

26 kommentarer

Siste innlegg