I JUST WANT IT ALL

Jeg fikk tilbakemeldinger på at flere av dere ønsket dette innlegget oftere enn kun 1 gang i måneden. Da snakker jeg om disse Nelly innleggene, hvor jeg plukker ut mine favoritter/ wanties og deler både bilder og direktelinker med dere. Det typiske innlegget for oss bloggere! For øyeblikket lever jeg på et litt stramt budsjett, rett og slett fordi jeg heller vil prioritere sparingen men fremfor unødvendige handel av klær jeg ikke trenger. Jeg foretrekker heller å bruke pengene på mat og sparing, fremfor noe annet for øyeblikket. Og det er nesten sjokkerende å si, med tanke på at jeg ALLTID har vært hun som har shoppet til hun har droppet. Det kommer bare en dag hvor du tenker “trenger jeg egentlig det?”, “vil jeg virkelig ha dette så mye som jeg tror?” og du sier nei til deg selv. Så me, myself and I er ett veldig godt team for tiden. 

Selvom jeg ikke shopper noe for tiden, er det aldri galt å sjekke ut Nelly for å bare finne litt eyecandy som man kan kose seg med. Det er aldri feil! Så igjen har jeg funnet mange godbiter som jeg nå skal dele med dere. Forhåpentligvis faller de i smak hos dere også. Jeg så forresten at Nelly har litt salg på nettsiden, så derfor deler jeg opp innlegget litt med produkter som er på salg, og nyheter som er på fullpris♥

NEWS:

1 her // 2 her // 3 her

4 her // 5 her // 6 her

7 her // 8 her // 9 her

10 her // 11 her // 12 her

13 her // 14 her

15 her // 16 her // 17 her

ON SALE:

18 her // 19 her // 20 her

21 her // 22 her // 23 her

24 her // 25 her // 26 her

27 her // 28 her // 29 her

30 her // 31 her // 32 her

Likte dere noen av produktene?♥

11 kommentarer

Siste innlegg