ÅPNING OG UTSTILLING

God morgen mine kjære lesere! I dag bestemte jeg meg for å sette på alarmen tidligere enn jeg vanligvis gjør, kun for å kunne slappe av ekstra mye før jeg skal stenge på Urban. Hittil har jeg dusjet, sett på film og nå sitter jeg her for å blogge litt. Deilig å være litt godt forberedt, spesielt på en lørdag når jeg aldri vet hva som skjer – men jeg alltid ender opp ett sted. Da kan jeg i hvert fall med god samvittighet la pcen ligge lukket og tenke på at jeg faktisk blogget på morgenen i dag.

Men nå over til noe annet! På torsdag var jeg og noen venner invitert på en åpning av en ny bar som heter Sollihagen (hvis jeg ikke forstod feil), og der skulle det i tillegg være en utstilling. Denne utstillingen var det en skole i Oslo som hadde ordnet, og blant en av de elevene var det Silvija som hadde den spesielle shooten med meg for litt siden i Oslo, i Vigeland parken. Så det var kjempespennende å se at elevene gjorde så mye ut av det, og ordnet en hel utstilling med sitt beste bilde fra dette skoleprosjektet. Jeg har fått alle bildene fra shooten, og det ble kjempebra synes jeg. Gøy å se resultatet av denne shooten! Enda morsommere var det å se seg selv henge på veggen blant mange andre flotte fotografier. Stemningen der var veldig chill og koselig, vi gikk champagne i glasset og ble servert masse god frukt. Det var bare synd vi ikke kunne bli så veldig lenge, fordi vi dro fra Moss til Oslo, men vi måtte også komme oss hjem før det ble for sent siden jeg skulle åpne i går på Urban. Men igjen, moro å være med på en utstilling, det er vel en av de første gangene jeg har vært med på noe sånt – og det blir garantert ikke min siste.

Her ser dere fotografen Silvija på min venstre og makeupstylisten Jenni på min høyre.

Så det ikke gøy ut & har du vært på utstillinger før?♥

20 kommentarer

Siste innlegg