KONKURRANSE: VINN 3 PLAGG FRA XX-XY BY MADELEINE PEDERSEN

Good mandag mine flotte lesere!! Sola skinner ute og humøret mitt er på topp i dag. Selvom det er pent vær ute, så skal jeg ta stengevakten på Urban i dag. Så jeg får ikke så alt for god tid til å nyte det fine været, men jeg skal hvert fall gå ned til jobben i dag så jeg får vært litt ute mens det er sol. Frem til nå har jeg dusjet, fikset meg og spist frokost. Så nå gjelder det bare å få gjort siste jobben før jeg skal dra, som er bloggen.

Nå er det på tide med nok en konkurranse i samarbeid med Junkyard. Denne gangen kan du vinne 3 produkter fra min kolleksjon i samarbeid med Junkyard XX-XY. Konkurransen varer frem til torsdag 14.april og du kan melde deg på så mange ganger du vil. Håper kolleksjonen faller i smak!


For å delta i konkurransen må du:






Følge @junkyardnorge på Instagram.



Følge @madeleinepedersenn på Instagram.



Linke opp til dine 3 favoritt plagg fra kolleksjonen min og lime dem inn i kommentarfeltet her.



Legge igjen mailen din slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.






Link til kolleksjonen
HER.

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

Likte du denne konkurransen?♥

273 kommentarer

Siste innlegg