IT TOOK ME ABOUT 40 MINUTES

I går kveld etter å ha sett ferdig episoden med Sex og Singelliv på TV3, var det på tide å sette på alarmen til i dag tidlig. Jeg bestemte meg for å stå opp ekstra tidlig i dag, for å fikse håret litt mer enn hva jeg pleier å gjøre. Det er ikke ofte jeg gjør dette, og det er fordi jeg synes søvnen er viktigere enn å ta seg god tid på badet. Men denne gangen ville jeg forandre på det! Det er sjeldnere enn 1 gang i måneden jeg orker å krølle håret på denne spesielle måten, og det er fordi det tar meg sinnsykt lang tid å få gjort. Denne morgenen brukte jeg lenger tid på å krølle håret enn å fikse meg, jeg brukte nærmere 40 minutter. Var det verdt det? Ikke vet jeg, men volum fikk jeg – og det sier jeg meg fornøyd med! Det er også litt ekstra stas å krølle håret litt annerledes, det er som å gå med nye klær hvis dere forstår, haha. Merkelig sammenligning, men en ny hårfrisyre er også stas. Jeg får dessverre ikke samme resultat hvis jeg sover med fletter, så da må man gjøre det på denne måten som tar en evighet.

Så hele 40 minutter på hår, og rundt 25 minutter på sminken. Alt dette for å bare dra på jobb. Men spør dere meg, så føler jeg en jobbdag blir bedre hvis man faktisk føler seg fresh og fikset enn når man ikke føler seg fikset. Jeg hadde en periode jeg var kjempelat på sminke og hårfronten, og da jeg tenker tilbake på den tiden vet jeg at det ikke var fett å stå på jobb. Så gjør man det beste ut av det, både før jobb og på jobb så kan man regne med en bra dag.

Pleier du å fikse håret ditt – isåfall hvordan?♥

7 kommentarer
    1. Wow! Det så kjempe bra ut! 😃 Krøllene så rett å slett smashing ut på deg! Love it! 😀 Å e er helt enig med det du sier. Det er ikke ofte man gidder, men det hjelper sjukt mye på selvtilliten å føle at man selv ser bra ut på jobb. Å det hjelper jo på innsatsen man leverer på jobb også. 🙂
      Ha en flott dag videre! 😃

    2. WOW, så nydelig! <3 Foresten, hvilken størrelse har du i den grå lange kåpen du designet i samarbeid med Junkyard XX-XY? Ser det kun står mellom XS/S og M/L, så er det kun de to størrelsene?

    3. Veldig fint 🙂 Selv om at du har nydelig rett hår egentlig 😀 Jeg gjør minst mulig med håret. Helst lufttørke og minst mulig varmebehandling. Selv om at jeg føler meg sååå mye bedre med rettet ut hår og krøllet med tang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg